Gjest Snefrida Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Ja da bør du i hvert fall fremgå at vedkommende er dø. DøD. Vær så snill. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Jeg synes folk får sørge som de vil. For meg blir det unaturlig, men for andre naturlig. Synes virkelig ikke det er noe å henge seg opp i. Joda, men er familien i det hele tatt klar over at folk driver og gratulerer en død person med dagen? 0 Siter
morsan Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Jeg vet ikke om du fikk med deg historien jeg skrev for en tid tilbake, men jeg kom inn på vennelisten etter hennes død og fikk jo sjokk da jeg begynte å lese nedover siden. Vi hadde ingen kontakt de siste årene bortsett fra at vi snakket om å treffes. Derfor fikk jeg heller ingen beskjed før jeg leste siden. Uff, leit! (Ps, har du skiftet ending på nicket fra -a til -en? *S*) 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Joda, men er familien i det hele tatt klar over at folk driver og gratulerer en død person med dagen? Slik jeg forsto det, så er det x-mannen og datteren som holder liv i siden nå, så det må de jo vite. De skriver ned sine tanker der. Jeg har ikke sett noen bursdagshilsener, da jeg har slettet meg fra siden nå og det er ikke sikkert jeg og fyrlykt snakker om samme person heller. Jeg ser at spesielt ungdommer gratulerer sine døde venner. 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Det er slik facebook er. Fordummende, upersonlig og ansvarsløst. 0 Siter
fresja Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Det er nok vanskelig å få slettet facebookprofiler. Skal pårørende gjøre noe, må de kjenne passordet til avdøde. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 At du har rett om det å mene at det blir feil. Det mener jeg og er morbid og fornektelse. Og enda en gang er jeg glad jeg droppa FB. :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.