Rosavina Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Betaler for X antall kanaler som jeg aldri ser på. Vil si opp hele greien, betaler jo for ting jeg ikke bruker. Ser dvd eller NRK 3. Og lisens må jeg betale uansett. Hvilke muligheter har jeg da? 0 Siter
morsan Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Du kan skaffe en dekoder fra Riks-TV uten å betale for tilleggskanaler. Vi har en slik på hytta, og får inn nrk1, 2 og 3, samt noen svenske kanaler som "bonus"! ;-) Og så må du kvitte deg med det abonnementet du har, da (kabel?) 0 Siter
Rosavina Skrevet 1. september 2010 Forfatter Skrevet 1. september 2010 Du kan skaffe en dekoder fra Riks-TV uten å betale for tilleggskanaler. Vi har en slik på hytta, og får inn nrk1, 2 og 3, samt noen svenske kanaler som "bonus"! ;-) Og så må du kvitte deg med det abonnementet du har, da (kabel?) Men dekoder trengs en antenne på taket da? Takk for tipset. Riks-TV here I come :-) 0 Siter
morsan Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Men dekoder trengs en antenne på taket da? Takk for tipset. Riks-TV here I come :-) Ja, du må ha antenne + dekoder. Hvis du ikke har noe imot å bruke litt mer penger på dekoderen, anbefaler jeg en med opptaksmuligheter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.