Gå til innhold

hvilket ville du bli når du var barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så grusomt å få den historien via et underholdningsprogram! :-|

Du har sikkert sett "Mitt liv som hund"?

Ja, jeg har sett den filmen, men da var jeg allerede voksen iallfall "formelt sett")! :-)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• meg__123!

2

• filiokus81

2

• brilleslangen

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg noen gang så for meg at jeg skulle jobbe med noe annet enn det jeg gjør i dag, men jeg så for meg at jeg i tillegg skulle lage radioprogrammer, sketsjer og sånt. Jeg satt i tmesvis og lagde sketsjer der jeg spilte alle rollene selv, og så tok jeg det opp på kassett. Jeg tror jammen jeg fortsatt har litt lyst til å gjøre det:)

LOL, jeg tror det fortsatt finnes kassettopptak av min søster og meg selv, der vi laget hørespillet "Flåklypa Grand Prix, fritt etter hukommelsen" med lydeffekter!

Husker at vi brukte et gammelt datostempel ala det i linken under til å lagee lyden av "jekken" som Solan og Ludvig brukte for å nå opp til postkassa! :-)

http://www.norengros.no/norengros3/frontend/files/PRODUCT/large/79804810-l.jpg

Skrevet

Jeg husker jeg hadde store ønsker om å bli skuespiller. Tror det hang sammen med min usikkerhet og et ønske om å tore å kaste seg ut på. Mente vel også at at jeg hadde evner i denne retning. Husker jeg tenkte på å søke Teaterskolen "for moro skyld", men var vel både litt skrekkslagen ved tanken, hadde begynt å miste troen på talentet i denne retning, og ønsket om en teaterlivsstil var vel ikke helt fremtredende.

Ellers drømte jeg en liten stund om å bli lege, men hadde realistiske forventninger til egne skoleresultater og -evner generelt, og i realfag spesielt, og skjønte nok at det neppe gikk den veien.

Arkeolog/palaenteolog var jeg en stund sikker på at jeg skulle bli.

I ungdommen vurderte jeg en stund å starte klesbutikk, og mente absolutt jeg skulle klare det bedre enn de som drev mange av butikkene jeg gikk i :-).

En stund skulle jeg bare bli "sjef" (på kontor) :-).

Ja, ja. Ting har blitt som de har blitt (så langt), og jeg er ikke så verst fornøyd med tingenes tilstand :-)

''En stund skulle jeg bare bli "sjef" (på kontor) :-).''

*he he* Et klart og utvetydig ønske;-)

Sønnen min hadde følgende tre yrkesdrømmer for noen år tilbake:

* Donald-tegner

* Sånn som lager spill

* Sjef på en jobb

Skrevet

Hei filiokus81. Litt avsporing her, men ser deg ikke så ofte her inne, så ville bare benytte anledningen. Jeg må bare takke deg for et utrolig bra svar du gav meg en gang i tiden som hjalp meg utrolig mye!! Tror det er flere år siden nå, men har aldri glemt svaret fra deg. Vil ikke gå noe mer inn på det her, men bare vit at du virkelig gjorde en forskjell for meg ved å ta deg noen minutter og skrive noe veldig klokt.

Takk.

Oi så kjekt! Tusen takk for at du tok deg tid til å fortelle meg det, nå ble jeg glad :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...