Gå til innhold

Hva synes dere om dette? Demi Moore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• morsan

16

• Glimtipper

8

• AAA

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sjøldiggedama har ingen figur og er på grensa til å se tyna ut. Jeg vet om massevis av damer på den alderen som glatt kunne stilt, men som har vett nok til å la det være. :0)

Skrevet

Hehe sånne bilder ser jo ganske teite ut, uansett om man er 15 eller 50.

Men hun ser fantastisk ut :-)

Skrevet

En må være utrolig forelsket i seg selv for å legge ut slike bilder.

Forøvrig har hun en flott kropp, men bildene sier jo vel så mye om det som foregår i hodet hennes.

Skrevet

Jeg synes generellt ikke noe særlig om å legge ut bilder for å eksponere seg selv / kroppen sin - uansett om man er 20 eller 50 år.

Men når det er sagt, så har hun ihvertfall ikke noe å skamme seg over med en sånn kropp i den alderen.

Nå skal det vel også sies at hun antagelig bruker adskillig mere både tid og penger på kroppen sin, enn det vi "vanlig dødlige" har muligheten til å gjøre...

Skrevet

Det der er vel en slags symptom på overgansalderen. En kvinnelig variant av menns førtiårskrise.

Men faen til overgangsalder!

Skrevet

Wow, for en kropp! Jeg ville ikke lagt ut den typen bilder selv om jeg var velsignert med en sånn drømmekropp, men nå lever ikke jeg av kroppen og utseendet mitt, og takk og lov for det:)

Skrevet

Hva gjør hun egentlig nå? Jobber hun fortsatt som skuespiller, eller lever hun på oppsparte midler?

Gjest Snefrida
Skrevet

Wow, for en kropp! Jeg ville ikke lagt ut den typen bilder selv om jeg var velsignert med en sånn drømmekropp, men nå lever ikke jeg av kroppen og utseendet mitt, og takk og lov for det:)

Hun er jo operert fra topp til tå.

Gjest Snefrida
Skrevet

Siden alle her er så imponert over kroppen..:

''Sist gang Demi gjorde en større rolle i en storbudsjettsfilm var i 2003. Filmen var Charlie's Angels, og Demi Moore viste frem en "ny" kropp. Demi hadde brukt flere hundre tusen dollar på operasjoner av alt fra knær til overarmer, og var sprekere enn sine langt yngre medspillere.''

http://www.seher.no/413574/arbeidslos

Se Her er vel ikke planetens mest kredible kilde, men i dette tilfellet har man vel liten grunn til å tvile. :-)

Skrevet

''Sist gang Demi gjorde en større rolle i en storbudsjettsfilm var i 2003. Filmen var Charlie's Angels, og Demi Moore viste frem en "ny" kropp. Demi hadde brukt flere hundre tusen dollar på operasjoner av alt fra knær til overarmer, og var sprekere enn sine langt yngre medspillere.''

Se Her er vel ikke planetens mest kredible kilde, men i dette tilfellet har man vel liten grunn til å tvile. :-)

Det er godt mulig hun har fiksa på både det ene og det andre, men selve kroppen ser ut til å være et resultat av trening og kosthold. Hun er svært muskuløs og har lite underhudsfett. Dette går det ikke an å operere seg til.

Jeg har sett like godt trente kvinner som det der (i samme alder) i virkeligheten. Det er ikke et spørsmål om operasjoner og penger, men om trening og kosthold.

Gjest Snefrida
Skrevet

Det er godt mulig hun har fiksa på både det ene og det andre, men selve kroppen ser ut til å være et resultat av trening og kosthold. Hun er svært muskuløs og har lite underhudsfett. Dette går det ikke an å operere seg til.

Jeg har sett like godt trente kvinner som det der (i samme alder) i virkeligheten. Det er ikke et spørsmål om operasjoner og penger, men om trening og kosthold.

Vil tro det har med penger å gjøre hvertfall, et sunt kosthold er gjerne dyrere enn usunne matvarer, plastiske operasjoner koster flesk (sic) og tiden det tar å trene opp en fin kropp.. da har man ikke tid til en fulltidsjobb på toppen.. ;-)

Rik, gode gener, en del operasjoner og resten av tiden går med til trening og spise sunt. Penger er definitivt en viktig faktor.

Skrevet

Vil tro det har med penger å gjøre hvertfall, et sunt kosthold er gjerne dyrere enn usunne matvarer, plastiske operasjoner koster flesk (sic) og tiden det tar å trene opp en fin kropp.. da har man ikke tid til en fulltidsjobb på toppen.. ;-)

Rik, gode gener, en del operasjoner og resten av tiden går med til trening og spise sunt. Penger er definitivt en viktig faktor.

Kirurgi koster nok flesk, men det å få en sånn kropp som det der kan hvem som helst få uten at det trenger å koste mer enn et treningsabonnement og rett kosthold (som ikke trenger å være dyrere).

Det krever dog mye vilje (og der røyk det jeg skrev om at "hvem som helst" kan få det, for de færreste har den viljen som trengs).

Gjest Snefrida
Skrevet

Kirurgi koster nok flesk, men det å få en sånn kropp som det der kan hvem som helst få uten at det trenger å koste mer enn et treningsabonnement og rett kosthold (som ikke trenger å være dyrere).

Det krever dog mye vilje (og der røyk det jeg skrev om at "hvem som helst" kan få det, for de færreste har den viljen som trengs).

Greit nok. Men det finnes fremdeles områder en ikke får slanket; som knær, grevinnearmer og love handles. Og hengehud etter svangerskap o.l.Men etter noen operasjoner så -- vips.

Skrevet

So? Det færreste blir så flotte selv om de er opererte.

Skrevet

Styk vilje og erstatt det med tid...

Hvem har tid til det med trening, unger, hus ++?

Gjest Snefrida
Skrevet

So? Det færreste blir så flotte selv om de er opererte.

Prøv å få 3 unger og se ut som det der når du er 47, kun ved hjelp av trening og kosthold.. Neppe :-)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Prøv å få 3 unger og se ut som det der når du er 47, kun ved hjelp av trening og kosthold.. Neppe :-)

Hvor er hun operert mener du og hva er egentlig saa spesielt med kroppen hennes? Hun holder seg bra ja, men jeg kan ikke se noe som skulle vaere operert her.

Skrevet

Jo men det er ikke det jeg sier. Jeg sier at hva så om hun har operert seg? Hun ser jo fortsatt fantastisk ut? Det er uansett ikke bare å operere seg og vips så ser man like bra ut som henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...