Gå til innhold

Hva synes dere om dette? Demi Moore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• morsan

16

• Glimtipper

8

• AAA

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Snefrida

Hvor er hun operert mener du og hva er egentlig saa spesielt med kroppen hennes? Hun holder seg bra ja, men jeg kan ikke se noe som skulle vaere operert her.

Google: http://www.google.com/search?hl=no&rls=com.microsoft%3Ano%3AIE-SearchBox&rlz=1I7GGLL_no&q=%22demi+moore%22+operasjoner&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Gjest Nickløsheletiden

Takk for link. Jeg mener det er mulig aa faa samme kropp med trening som ogsaa SDD skriver.

Hun har sikkert operert puppene, men jeg tviler p[ at hun har fettsuget seg.

Gjest Snefrida

Jo men det er ikke det jeg sier. Jeg sier at hva så om hun har operert seg? Hun ser jo fortsatt fantastisk ut? Det er uansett ikke bare å operere seg og vips så ser man like bra ut som henne.

Neida, er nok beinhard trning og diett bak. Men finishen står operasjonene for, uten tvil.

Bare så himla synd at man skal hylle slike kropper som er bortimot uoppnåelige for gjennomsnittskvinnen.

Hvor er hun operert mener du og hva er egentlig saa spesielt med kroppen hennes? Hun holder seg bra ja, men jeg kan ikke se noe som skulle vaere operert her.

Demi Moore - before & after pictures:

Puppene:

http://www.celebrityplasticpics.com/demimoore.htm

Tenner, tannkjøtt, hake:

http://www.virginmedia.com/images/demi-moore-400x350.jpg

Det var også en del andre bilder som skal bevise før&etter operasjoner, men det kan disuteres om det bare var forskjellen på en god og en dårlig dag ;-)

Uansett hva hun har gjort eller ikke gjort, er det fullt mulig å bruke masse penger på mange operasjoner og fortsatt se naturlig ut - ikke alle blir som Michael Jackson! det kan være snakk om fettsuging av knær, rumpeløft osv.

Her er noen påstander om hva hun angivelig skal ha foretatt:

http://lh6.ggpht.com/fisherwy/Rupgtkm1i6I/AAAAAAAAIdI/Iegcl7XZku8/demi+moore+plastic+surgery+and+expense%5B4%5D.jpg

Takk for link. Jeg mener det er mulig aa faa samme kropp med trening som ogsaa SDD skriver.

Hun har sikkert operert puppene, men jeg tviler p[ at hun har fettsuget seg.

Hun kan ha foretatt fettsuging på svært små områder, da, som f eks under haka, ved knærne, mellom øra... (bare tulla*S*)

Fettsuuging er uansett ikke en slankemetode, men en figurformingsmetode - noe man gjør for å fjerne fett som ikke lar seg slanke bort.

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Demi Moore - before & after pictures:

Puppene:

http://www.celebrityplasticpics.com/demimoore.htm

Tenner, tannkjøtt, hake:

http://www.virginmedia.com/images/demi-moore-400x350.jpg

Det var også en del andre bilder som skal bevise før&etter operasjoner, men det kan disuteres om det bare var forskjellen på en god og en dårlig dag ;-)

Uansett hva hun har gjort eller ikke gjort, er det fullt mulig å bruke masse penger på mange operasjoner og fortsatt se naturlig ut - ikke alle blir som Michael Jackson! det kan være snakk om fettsuging av knær, rumpeløft osv.

Her er noen påstander om hva hun angivelig skal ha foretatt:

http://lh6.ggpht.com/fisherwy/Rupgtkm1i6I/AAAAAAAAIdI/Iegcl7XZku8/demi+moore+plastic+surgery+and+expense%5B4%5D.jpg

Jeg benekter ikke at hun har operert puppene og det ser ogsaa ut som hun har gjort noe med tennene. Paa det foerste bildet er hun rundere i ansiktet og siden det bildet ble tatt har hun sikkert blitt slankere og mer markert i ansiktet.

Det er mulig hun er operert, men jeg synes ikke det ser slik ut. Kroppen hennes er helt normal. Spinkelt bygd og trent.

Jeg ser godt paa dronning Silvia at hun er operet, en jeg ser det ikke paa henne.

Jeg benekter ikke at hun har operert puppene og det ser ogsaa ut som hun har gjort noe med tennene. Paa det foerste bildet er hun rundere i ansiktet og siden det bildet ble tatt har hun sikkert blitt slankere og mer markert i ansiktet.

Det er mulig hun er operert, men jeg synes ikke det ser slik ut. Kroppen hennes er helt normal. Spinkelt bygd og trent.

Jeg ser godt paa dronning Silvia at hun er operet, en jeg ser det ikke paa henne.

Deet er mange opererte som ikke ser opererte ut:-)

Gjest Nickløsheletiden

Deet er mange opererte som ikke ser opererte ut:-)

Helt sikkert, men Demi har ikke en slik kropp at det faar meg til aa spekulere paa det.

Hvordan tror du vi hadde vaert om vi hadde gjort trening til en jobb og utseendet var det vi skulle leve av? Glad jeg slipper forresten:)

Det er godt mulig hun har fiksa på både det ene og det andre, men selve kroppen ser ut til å være et resultat av trening og kosthold. Hun er svært muskuløs og har lite underhudsfett. Dette går det ikke an å operere seg til.

Jeg har sett like godt trente kvinner som det der (i samme alder) i virkeligheten. Det er ikke et spørsmål om operasjoner og penger, men om trening og kosthold.

Du har helt rett i at det må kosthold og displinert trening til for å ende opp med en kropp som er så veldefinert som hennes. Jeg kjenner også damer (riktignok bare en håndfull, for det krever utrolig mye treningstid) i den alderen som er omtrent tilsvarende flotte og veltrente. Men ingen av dem har den slags pupper attpåtil.

Hvis man får tre barn og en del tiår på baken (pun intended), og trener grisemye for å holde formen, er det sjelden puppene er like perky som Demi sine.

Mulig hun er en av de 0,00001 promille av befolkningen som kan få både strutt og slanke muskler i en alder av nesten femti, men noe sier meg at naturen har fått litt hjelp her.

Men at hun er flott å se på, er det ingen tvil om. Herlighet.

Helt sikkert, men Demi har ikke en slik kropp at det faar meg til aa spekulere paa det.

Hvordan tror du vi hadde vaert om vi hadde gjort trening til en jobb og utseendet var det vi skulle leve av? Glad jeg slipper forresten:)

Selv uten operasjoner er det jo klart at det hjelper noe veldig å kunne bruke hele den tida som vi andre bruker på jobb, reisevei og husarbeid til bare å ta vare på seg selv :-)

Men det finnes jo dem 'der borte' som kunne ha brukt like mye tid som Demi Moore på egenpleie, men som likevel ikke gjør det... Så man må selvsagt ha viljestyrke også, som SDD skriver.

Likevel er jeg ikke ett sekund i tvil om at hun har fikset både dette & hint.

Gjest Nickløsheletiden

Selv uten operasjoner er det jo klart at det hjelper noe veldig å kunne bruke hele den tida som vi andre bruker på jobb, reisevei og husarbeid til bare å ta vare på seg selv :-)

Men det finnes jo dem 'der borte' som kunne ha brukt like mye tid som Demi Moore på egenpleie, men som likevel ikke gjør det... Så man må selvsagt ha viljestyrke også, som SDD skriver.

Likevel er jeg ikke ett sekund i tvil om at hun har fikset både dette & hint.

Jeg tror hun har fikset puppene, men kroppen hennes ellers er naturlig.

Jeg mener at det er mer sannsynlig at en råheit snart 50 år gammel Hollywood-stjerne på jakt etter nye oppdrag er operert enn at hun ikke er det.

Eksempler på at man ofte ser veldig naturlig ut etter operasjoner:

http://news.makemeheal.com/images/natasha-liposuction-before-after.jpg

http://www.northfloridaliposuction.com/images/liposuction_before_after_3.jpg

http://www.woodlandswellness.com/assets/1275/lipo_ice_chin_side.gif

Annonse

Greit nok. Men det finnes fremdeles områder en ikke får slanket; som knær, grevinnearmer og love handles. Og hengehud etter svangerskap o.l.Men etter noen operasjoner så -- vips.

''Men det finnes fremdeles områder en ikke får slanket; som knær, grevinnearmer og love handles.''

Hvorfor skulle en ikke kunne stramme også disse områder ved slanking og ikke minst trening? Vet jo at punktslanking ikke funker, men trening kan gjøre underverker.

(så var det å gjøre om ord til handling....)

... Og jeg tror det er ytterst usannsynlig at hun ikke er fettsugd og operert ca alle steder det går an å operere.

Come on - Hun har brukt millioner. Hvis det bare skulle ha vært på puppene hun skulle ha svidd av så mye penger, så måtte de minst ha vært gullbelagte.

Men lekker er hun - Den saken er klar!

;)

Gjest Nickløsheletiden

... Og jeg tror det er ytterst usannsynlig at hun ikke er fettsugd og operert ca alle steder det går an å operere.

Come on - Hun har brukt millioner. Hvis det bare skulle ha vært på puppene hun skulle ha svidd av så mye penger, så måtte de minst ha vært gullbelagte.

Men lekker er hun - Den saken er klar!

;)

Jeg forstaar meg ikke paa dere. Hun har da en helt normal kropp. Puppene er sikkert operert, men det eneste jeg kan se utover det, er at hun er godt trent.

Hva er egentlig saa spesielt her?

Jeg forstaar meg ikke paa dere. Hun har da en helt normal kropp. Puppene er sikkert operert, men det eneste jeg kan se utover det, er at hun er godt trent.

Normal kropp for en 17 åring kanskje. Ikke for en nesten-femti årig dame som har født tre barn.

Det er ingen ting som er 'spesielt' i den betydningen 'dette finnes aldri i naturlig variant - kun der man ha operert'.

Normal kropp for en 17 åring kanskje. Ikke for en nesten-femti årig dame som har født tre barn.

At dere gidder å diskutere dette... Noen vil jo bare indirekte fortelle om hvor flott DERES kropp er og hvor normalt de tror det er å se slik ut ;)

Gjest Nickløsheletiden

Tullebukker:) Noen er spinkelt bygd fra naturens side og med litt innsats paa treingsstudioet, kan man fint se slik ut som naermere 50 aaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...