Gå til innhold

Hva synes dere om dette? Demi Moore

Anbefalte innlegg

Når det gjelder strekkmerker og slapp hud, så tror jeg ikke det bare handler om flaks hvis man ikke har fått det. Jeg tror det handler om tre ting:

1.Kosthold

2.Trening

3.Gener

Du vet tydeligvis mer enn hudleger om dette. Synes du burde publisere forskningsresultatene dine øyeblikkelig ;)

"- Strekkmerker kan komme om du blir kraftig overvektig og får stor mage, og det kan man jo unngå. Men som gravid eller tenåring er det ikke så mye du kan gjøre for å forhindre strekkmerker, sier Bondevik til Foreldre & Barn."

Fortsetter under...

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• morsan

16

• Glimtipper

8

• AAA

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror de finnes (jeg har det selv - i skulder-/brystparti, noe jeg fikk etter stor vektøkning den gang jeg begynte å trene), men jeg tror ikke noe på det som et problem. Dette har jeg utforsket på nært hold, for strekkmerker er åpenbart noe mange jenter som har født har komplekser for. Og jeg fatter det ikke. Selv med trynet gravd godt nedi disse forferdelige strekkmerkene ser jeg dem knapt.

For alt jeg vet har Demi Moore også sånne, men de synes ikke på bildet, noe de færreste vil gjøre, og skulle de synes er det alltids noe som heter retusjering i phtoshop, noe jeg begynner å forstå og enhver kan gjøre selv i dag, og ingen vet hva Demi Moore har gjort med de bildene før hun la dem ut på nettet. ;)

Ok, nå skjønner jeg hva du mener ang. strekkmerker :)

Vel, mine synes definitivt. Ikke bare i dagslys. Men jeg vet ikke om de hadde syntes på bilder tatt på litt avstand med mobilen, da :)

Du vet tydeligvis mer enn hudleger om dette. Synes du burde publisere forskningsresultatene dine øyeblikkelig ;)

"- Strekkmerker kan komme om du blir kraftig overvektig og får stor mage, og det kan man jo unngå. Men som gravid eller tenåring er det ikke så mye du kan gjøre for å forhindre strekkmerker, sier Bondevik til Foreldre & Barn."

Hehe, jeg tar den.

Men jeg tror likevel at sunt kosthold og trening i forkant av graviditet kan være bra mtp dette. Litt sent å begynne når man er 4 mnd på vei. Men jeg har ikke annet enn egen empiri å bygge dette på, de slapsete damene jeg kjenner vs de stramme.

Gjest Nickløsheletiden

''"- Strekkmerker kan komme om du blir kraftig overvektig og får stor mage, og det kan man jo unngå''

Hm, da lurer jeg på hvordan jeg fikk mine. Fikk på hoftene som tenåring og da så jeg ut som en spiker.

''"- Strekkmerker kan komme om du blir kraftig overvektig og får stor mage, og det kan man jo unngå''

Hm, da lurer jeg på hvordan jeg fikk mine. Fikk på hoftene som tenåring og da så jeg ut som en spiker.

Han sier jo videre at det er lite man får gjort med det i tenårene og under graviditeten :)

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Han sier jo videre at det er lite man får gjort med det i tenårene og under graviditeten :)

Ja, det skjønner jeg. Jeg bare lurer på hvordan de kunne dukke opp så tidlig. Kanskje det var hoftene som vokste? Det hørtes i grunnen sannsynlig ut ja:-)

Ja, det skjønner jeg. Jeg bare lurer på hvordan de kunne dukke opp så tidlig. Kanskje det var hoftene som vokste? Det hørtes i grunnen sannsynlig ut ja:-)

Ja, man vokser jo mye i tenårene. Det, sammen med hormonene, forårsaker strekkmerker :)

Jeg fikk det også tidlig i tenårene. Men jeg gikk fra å være en spiker til å være slank. Og det var jo noen kilo.

Da jeg ble gravid fikk jeg et bittelite strekkmerke på det ene brystet. Det var alt.

Gjest Nickløsheletiden

Jeg fikk det også tidlig i tenårene. Men jeg gikk fra å være en spiker til å være slank. Og det var jo noen kilo.

Da jeg ble gravid fikk jeg et bittelite strekkmerke på det ene brystet. Det var alt.

Ja, det gjorde jeg også, men pussig at jeg ikke fikk noe under graviditetene. Det er bare på hoftene jeg har det.

Hun burde proeve seg med et annet image. Hvis du ser paa Meryk Streeep, saa er det mulig. Ogsaa en flott dame, men ikke saa harry.

''Hun burde proeve seg med et annet image. Hvis du ser paa Meryk Streeep, saa er det mulig. Ogsaa en flott dame, men ikke saa harry.

''

Nå er det jo ikke bare imaget som skiller Streep fra Moore. I motsetning til Moore har Streep et unikt skuespillertalent.

Gjest Nickløsheletiden

''Hun burde proeve seg med et annet image. Hvis du ser paa Meryk Streeep, saa er det mulig. Ogsaa en flott dame, men ikke saa harry.

''

Nå er det jo ikke bare imaget som skiller Streep fra Moore. I motsetning til Moore har Streep et unikt skuespillertalent.

Jeg har kan ikke huske å ha sett noen filmer av Demi , da jeg nesten aldri ser TV. Ihvertfall ikke fimer:-) Leser heller bøker.

Jeg har kan ikke huske å ha sett noen filmer av Demi , da jeg nesten aldri ser TV. Ihvertfall ikke fimer:-) Leser heller bøker.

En har jo nærmest ikke kunnet unngå å se henne i noen filmer, og selv om innsatsen sikkert er varierende, men er jeg å huske at hun uansett rolle virker mest opptatt av å ta seg godt ut.

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

En har jo nærmest ikke kunnet unngå å se henne i noen filmer, og selv om innsatsen sikkert er varierende, men er jeg å huske at hun uansett rolle virker mest opptatt av å ta seg godt ut.

For meg er det fint mulig å unngå det:-) Det er helt sant at jeg nesten aldri ser tv, men jeg leser mye og jeg doler. Hvis jeg skulle sett tv i tillegg, ville jeg ikke fått gjort mye fornuftig. Men jeg ergerer meg stadig over programmer jeg går glipp. Jeg glemmer det rett og slett. Jeg har bestemt meg for å bruke mindre tid på dol og mer tid på tv fremover. Skal prøve ihverfall:-)

Meryl Streep har jeg sett i noen filmer og hun er fantastisk:-)

''Der vil du se at hun ikke engang forfalt under graviditeten.

Ergo er det ingen grunn til at hun skal forfalle etterpå.''

Ikke alle "forfaller" under graviditeten, faktisk er det ganske vanlig å blomstre å være vakrere enn noen gang da.

''Ikke alle "forfaller" under graviditeten, faktisk er det ganske vanlig å blomstre å være vakrere enn noen gang da.''

Enkelte påstår i hvert fall det.

På den annen side finnes det folk som går på DDE-konsert, så all dømmekraft er nok ikke av slik en type at vi burde feste lit til den. ;)

''at hun uansett rolle virker mest opptatt av å ta seg godt ut.''

*he he* Enig!

Gjest Snefrida

''Men det finnes fremdeles områder en ikke får slanket; som knær, grevinnearmer og love handles.''

Hvorfor skulle en ikke kunne stramme også disse områder ved slanking og ikke minst trening? Vet jo at punktslanking ikke funker, men trening kan gjøre underverker.

(så var det å gjøre om ord til handling....)

....trene bort løs hud under haka, på knærne, under overarmene og på magen? Ja, har du oppskriften her blir du rik. Det er jo nettopp et slikt treningsopplegg "alle" jenter ønsker seg.

Gjest Snefrida

''Prøv å få 3 unger og se ut som det der når du er 47, kun ved hjelp av trening og kosthold.. Neppe :-)''

Det er jo bare tøv.

Det er ingen grunn til at du ikke skal være vakker etter en og to og tre og fire og fem fødsler.

Husker jeg ikke feil er nettopp kvinnen over et eksempel på hvor vakker det går an å se ut også som høygravid. Jeg mener det var hun som poserte naken på koveret til Rollings Stones Magazine like før ungen ploppa ut.

Det er slett ikke tøv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...