Gå til innhold

Naken greve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt av en overkrift i krigstyper på Dagbladet-forsiden:

''Politiet leter med helikopter etter skallet mann på sykkel''

Skrevet

Det er ikke enkelt å være skalla. Syklister er heller ikke videre populære i trafikken. I ettermiddag kan man i tillegg risikere å bli stoppa av helikopter.

Men nå forstår jeg hvorfor jeg hører helikopterstøy med jevne mellomrom. De legger seg lavt over skalla syklister.

Skrevet

Det er ikke enkelt å være skalla. Syklister er heller ikke videre populære i trafikken. I ettermiddag kan man i tillegg risikere å bli stoppa av helikopter.

Men nå forstår jeg hvorfor jeg hører helikopterstøy med jevne mellomrom. De legger seg lavt over skalla syklister.

Og jeg antar du tilhører denne utsatte gruppen.

Skrevet

Og jeg antar du tilhører denne utsatte gruppen.

Nope. Det står respekt av min manke.

Skrevet

Den var ikke verst!

Husker vi hadde slike gjette-hva-denne-drodlen-er-greier, hvor da meksikaner på sykkel sett ovenfra var en klassiker. Lurer på om det finnes en drodle for skalla mann på sykkel sett ovenfra (fra et helikopter)?

Skrevet

Den var ikke verst!

Husker vi hadde slike gjette-hva-denne-drodlen-er-greier, hvor da meksikaner på sykkel sett ovenfra var en klassiker. Lurer på om det finnes en drodle for skalla mann på sykkel sett ovenfra (fra et helikopter)?

''Lurer på om det finnes en drodle for skalla mann på sykkel sett ovenfra (fra et helikopter)?''

det kan jeg da lett forestille meg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...