Gjest Elextra Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Litt av en overkrift i krigstyper på Dagbladet-forsiden: ''Politiet leter med helikopter etter skallet mann på sykkel'' 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Det er ikke enkelt å være skalla. Syklister er heller ikke videre populære i trafikken. I ettermiddag kan man i tillegg risikere å bli stoppa av helikopter. Men nå forstår jeg hvorfor jeg hører helikopterstøy med jevne mellomrom. De legger seg lavt over skalla syklister. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Det er ikke enkelt å være skalla. Syklister er heller ikke videre populære i trafikken. I ettermiddag kan man i tillegg risikere å bli stoppa av helikopter. Men nå forstår jeg hvorfor jeg hører helikopterstøy med jevne mellomrom. De legger seg lavt over skalla syklister. Og jeg antar du tilhører denne utsatte gruppen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Og jeg antar du tilhører denne utsatte gruppen. Nope. Det står respekt av min manke. 0 Siter
morsan Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Den var ikke verst! Husker vi hadde slike gjette-hva-denne-drodlen-er-greier, hvor da meksikaner på sykkel sett ovenfra var en klassiker. Lurer på om det finnes en drodle for skalla mann på sykkel sett ovenfra (fra et helikopter)? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Den var ikke verst! Husker vi hadde slike gjette-hva-denne-drodlen-er-greier, hvor da meksikaner på sykkel sett ovenfra var en klassiker. Lurer på om det finnes en drodle for skalla mann på sykkel sett ovenfra (fra et helikopter)? ''Lurer på om det finnes en drodle for skalla mann på sykkel sett ovenfra (fra et helikopter)?'' det kan jeg da lett forestille meg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.