Gå til innhold

Kan politiet beslaglegge sertifikatet

Anbefalte innlegg

Gjest edrueligheten selv

uten å være øyenvitne selv, altså kun basert på et vitne?

Ei jeg kjenner (A) påstår at venninna (B) tyvlånte bilen hennes og kjørte i beruset tilstand, og at politiet dukket opp og beslagla A's førerkort. Aner ikke hvilken tilstand A var i, men det skulle ikke spille noen rolle hvis hun ikke kjørte bil den kvelden. Noe hun selvfølgelig påstår at hun ikke gjorde.

Synes det virker søkt om politiet gjør slikt uten mer håndfaste bevis, men man vet jo aldri...

Og bare så det er sagt... jeg er anti bilkjøring med promille!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352579-kan-politiet-beslaglegge-sertifikatet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånt er forferdelig surt. De gjør det fordi det er din bil og den er registrert på deg. Uten beviser kan ikke politiet uten videre høre på folk si det var en annen. Noen har nok dessverre misbrukt den før... Så der du står blir det den sure ord mot ord problematikken.

Jeg håper det ordner seg på en eller annen måte allikevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...