Gjest edrueligheten selv Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 uten å være øyenvitne selv, altså kun basert på et vitne? Ei jeg kjenner (A) påstår at venninna ( tyvlånte bilen hennes og kjørte i beruset tilstand, og at politiet dukket opp og beslagla A's førerkort. Aner ikke hvilken tilstand A var i, men det skulle ikke spille noen rolle hvis hun ikke kjørte bil den kvelden. Noe hun selvfølgelig påstår at hun ikke gjorde. Synes det virker søkt om politiet gjør slikt uten mer håndfaste bevis, men man vet jo aldri... Og bare så det er sagt... jeg er anti bilkjøring med promille! 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Sånt er forferdelig surt. De gjør det fordi det er din bil og den er registrert på deg. Uten beviser kan ikke politiet uten videre høre på folk si det var en annen. Noen har nok dessverre misbrukt den før... Så der du står blir det den sure ord mot ord problematikken. Jeg håper det ordner seg på en eller annen måte allikevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.