ShitDiddelyDo Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 ... og bestemoren rabler. ''Jordan, hvis virkelige navn er Katie Price, skal ifølge The Sun ha signert boka med følgende setning: «Til Jack og våte drømmer. Jordan.»'' ''Dette har fått Jacks bestemor til å fly i flint. - Denne dama er en skam. Jack er bare 13 år, for Guds skyld, sier Shirley McBirney til The Sun.'' Den her er litt artig: ''Nå ber hun andre om å tenke seg om to ganger før de sender barnet sitt på boksignering med den tidligere nakenmodellen.'' Er det vanlig å sende unga sine på boksigneringer til tidligere nakenmodeller? Jeg tror kanskje denne bestemora bør våkne opp og forstå at en 13 år gammel gutt faktisk er en 13 år gammel gutt, og i den alderen renner det en del testosteron gjennom kroppen, så det denne bestemora virkelig bør prise seg lykkelig for er nok at hun ikke kjenner barnebarnets virkelige tanker rundt dette snasne vesenet. Han ville bare ha en uskyldig autograf fra en kjent figur. Yeah right! http://www.kjendis.no/2010/09/02/kjendis/katie_price/nakemodell/13231889/ 0 Siter
Angustia Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Hehe :-) Men bestemora har et poeng i at hadde det vært et mannlig sexsymbol som opptrådte tilsvarende overfor ei 13 år gammel jente, ville nok reaksjonen blitt en annen.... Kanskje nok et eksempel på din teori om mannsdiskriminering ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. september 2010 Forfatter Skrevet 2. september 2010 Hehe :-) Men bestemora har et poeng i at hadde det vært et mannlig sexsymbol som opptrådte tilsvarende overfor ei 13 år gammel jente, ville nok reaksjonen blitt en annen.... Kanskje nok et eksempel på din teori om mannsdiskriminering ;-) Tja. Jeg vet ikke hvor rett hun har i det. Tenk deg alle fjortisene som sikla på Beatles og Stones og andre populære stjerner? Akkurat som om ikke disse flørta tilbake. 0 Siter
Angustia Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Tja. Jeg vet ikke hvor rett hun har i det. Tenk deg alle fjortisene som sikla på Beatles og Stones og andre populære stjerner? Akkurat som om ikke disse flørta tilbake. Det gjorde de sikkert i den grad fjortisjenter gikk aleine på konsert eller platesignering. Mediatrykket er noe heilt annet i dag (veit at Stones er "alive & kicking, altså), så 'stjernene' har muligens en litt annen rolle enn da - de må i hvert fall tenke over adferden sin i større grad for å unngå å komme på alle forsider, nettsteder og YouTube :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. september 2010 Forfatter Skrevet 2. september 2010 Det gjorde de sikkert i den grad fjortisjenter gikk aleine på konsert eller platesignering. Mediatrykket er noe heilt annet i dag (veit at Stones er "alive & kicking, altså), så 'stjernene' har muligens en litt annen rolle enn da - de må i hvert fall tenke over adferden sin i større grad for å unngå å komme på alle forsider, nettsteder og YouTube :-) I dag får jo enhver som skriker ulv i pressen oppslag. Tidligere måtte redaksjonene luke ut det meste av galskapen for å få plass til det som var relevant. Men denne historien gjetter jeg på at de presser fordi bestemoren virker litt hysterisk. Ikke fordi denne puppeguri skrev dette til fyren. Da jeg var 12 hadde jeg toppløsbilder av Sam Fox på veggen. Det er da helt normalt å sikle på puppegurier i den alderen der, og ikke helvete om jeg hadde tatt skade av det hvis Sam Fox skrev til meg at jeg skulle ha våte drømmer om henne. Akkurat som om jeg ikke allerede hadde det. 0 Siter
Angustia Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 I dag får jo enhver som skriker ulv i pressen oppslag. Tidligere måtte redaksjonene luke ut det meste av galskapen for å få plass til det som var relevant. Men denne historien gjetter jeg på at de presser fordi bestemoren virker litt hysterisk. Ikke fordi denne puppeguri skrev dette til fyren. Da jeg var 12 hadde jeg toppløsbilder av Sam Fox på veggen. Det er da helt normalt å sikle på puppegurier i den alderen der, og ikke helvete om jeg hadde tatt skade av det hvis Sam Fox skrev til meg at jeg skulle ha våte drømmer om henne. Akkurat som om jeg ikke allerede hadde det. Hehe, enig i det! *Men litt skuffa over at di ikke hang deg på poenget mitt om "mannsdiskriminering"* ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. september 2010 Forfatter Skrevet 2. september 2010 Hehe, enig i det! *Men litt skuffa over at di ikke hang deg på poenget mitt om "mannsdiskriminering"* ;-) Nja. Jeg for min del mener du har et poeng, men jeg kan ikke si stort. Jeg er sånn selv. Det er sannsynligvis fordi jeg selv har vært fjortis. F.eks. ser jeg det på mine reaksjoner når jeg leser om disse fjorten-femten år gamle guttene som har feid over sine snasne skolelærere (ofte er det i England, av en eller annen grunn - det må være fint å være fjortis der!), hvorpå hun ender i fengsel for overgrep. Jeg sliter faktisk med å se at gutten har tatt noen som helst skade av dette. Tvert imot skulle jeg ønske jeg hadde hatt en sånn lærer da jeg var fjorten. I en omvendt situasjon, derimot, når mannen er godt voksen og jenta er fjortis, tenker jeg at mannen får som fortjent når han blir bura inn. Og med den holdningen er jeg nok ikke den rette til å skrike om mannsdiskriminering, for det er åpenbart at jeg ser et offer i jenta og en heldiggris i gutten. 0 Siter
Angustia Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Nja. Jeg for min del mener du har et poeng, men jeg kan ikke si stort. Jeg er sånn selv. Det er sannsynligvis fordi jeg selv har vært fjortis. F.eks. ser jeg det på mine reaksjoner når jeg leser om disse fjorten-femten år gamle guttene som har feid over sine snasne skolelærere (ofte er det i England, av en eller annen grunn - det må være fint å være fjortis der!), hvorpå hun ender i fengsel for overgrep. Jeg sliter faktisk med å se at gutten har tatt noen som helst skade av dette. Tvert imot skulle jeg ønske jeg hadde hatt en sånn lærer da jeg var fjorten. I en omvendt situasjon, derimot, når mannen er godt voksen og jenta er fjortis, tenker jeg at mannen får som fortjent når han blir bura inn. Og med den holdningen er jeg nok ikke den rette til å skrike om mannsdiskriminering, for det er åpenbart at jeg ser et offer i jenta og en heldiggris i gutten. ''I en omvendt situasjon, derimot, når mannen er godt voksen og jenta er fjortis, tenker jeg at mannen får som fortjent når han blir bura inn.'' Da er vi svært så enige, kjedelig, men sant ;-) ''Og med den holdningen er jeg nok ikke den rette til å skrike om mannsdiskriminering, for det er åpenbart at jeg ser et offer i jenta og en heldiggris i gutten. ;)'' Var det ikke du som skreiv om mannsdiskriminering for noen dager siden, men i en heilt annen setting? Er tydeligvis for trøtt til å prøve meg på "morsomheter" i kveld 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. september 2010 Forfatter Skrevet 2. september 2010 ''I en omvendt situasjon, derimot, når mannen er godt voksen og jenta er fjortis, tenker jeg at mannen får som fortjent når han blir bura inn.'' Da er vi svært så enige, kjedelig, men sant ;-) ''Og med den holdningen er jeg nok ikke den rette til å skrike om mannsdiskriminering, for det er åpenbart at jeg ser et offer i jenta og en heldiggris i gutten. ;)'' Var det ikke du som skreiv om mannsdiskriminering for noen dager siden, men i en heilt annen setting? Er tydeligvis for trøtt til å prøve meg på "morsomheter" i kveld Hmm, jeg vet ikke. Jeg kan godt ha skrevet noe om mannsdiskriminering. Det er jo tross alt ganske mange med mine holdninger der ute, så i enkelte settinger er det meget mulig menn blir diskriminert. Jo, du har rett. Det var i historien om disse svært kåte damene som kasta seg over denne mannen. Det var vel der jeg skrev et eller annet om at en mann som tok et grepa tak i en kvinnes kjønnsorganer på byen ratt hadde blitt anmeldt, mens ingen bryr seg når kvinnen tar et grepa tak i mannen. Men jeg vet ikke om det er diskriminering. Her er jeg nok litt på det nivået at jeg kjenner andre på meg selv, eller meg selv på andre eller hvordan det der var, og jeg personlig ville gitt en lang beng i om en gal kvinne røska i mitt kjønnsorgan på byen - forutsatt at det ikke gjorde vondt. Folk har et alt for anstrengt forhold til sex og seksualitet. Derfor legges det så alt for mye i alt som har med seksualitet å gjøre, og en idiots handlinger i fylla blir fort til en big og ydmykende deal. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.