Gå til innhold

Noen tips for å piffe opp lapskaus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest luftslott

Sellerirot er en vinner i sånne sammenhenger. Omtrent i samme størrelse som gulrøtter (men de mørnes mye raskere enn gulrøtter, altså).

Skal prøve med sellerirot selv om gubben rynka på nesa da jeg ba ham lukte på den i butikken:-) Rødvin vil han ikke ha i, har foreslått det før i pastasauser. Takk:-)

Skal prøve med sellerirot selv om gubben rynka på nesa da jeg ba ham lukte på den i butikken:-) Rødvin vil han ikke ha i, har foreslått det før i pastasauser. Takk:-)

''Skal prøve med sellerirot selv om gubben rynka på nesa da jeg ba ham lukte på den i butikken:-) Rødvin vil han ikke ha i, har foreslått det før i pastasauser. ''

En sånn gubbe hadde jeg bedt koke selv!

Gjest luftslott

''Skal prøve med sellerirot selv om gubben rynka på nesa da jeg ba ham lukte på den i butikken:-) Rødvin vil han ikke ha i, har foreslått det før i pastasauser. ''

En sånn gubbe hadde jeg bedt koke selv!

Det gjør ikke meg noe at han er kresen:-) Må ta hensyn til at han har IBS, selv er jeg kresen som bare det pga matallergi! Skjønner han er skeptisk til rødvin, han drikker ikke så han kjenner ikke til smaken. Jeg liker å koke til ham, og han liker det jeg koker. Ikke misforstå, han er så absolutt i stand til å koke selv:-)

Annonse

Kan hende en skvett fløte gjør susen og :-)

Jeg liker purreløk i........

Det gjør ikke meg noe at han er kresen:-) Må ta hensyn til at han har IBS, selv er jeg kresen som bare det pga matallergi! Skjønner han er skeptisk til rødvin, han drikker ikke så han kjenner ikke til smaken. Jeg liker å koke til ham, og han liker det jeg koker. Ikke misforstå, han er så absolutt i stand til å koke selv:-)

Jeg hadde en som ikke likte å prøve nye ting. Jeg fortalte ikke alltid hva jeg hadde i, men fortalte det etterpå. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...