Gjest leter etter fin vase Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Hvor finner jeg det? Jeg ser for meg en vase der nederste del er som ei rund kule som stilkene står i, og over den runde "kula" går glasset i en "V"-form. 0 Siter
jassy Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Svigermor har en :-) Forstår hva du er ute etter, men kan ikke si jeg har sett noe slikt i butikkene. Ser for meg at dette er en "gammeldags" vase. Prøv på bruktmarkeder, Fretex eller loppemarked da finner du sikkert noe. 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Jeg har en sånn, fikk den fra sykehuset pga de hadde så mange og ville bli kvitt hehe 0 Siter
Maya Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Er det vasen til Finn Schøll du mener? 0 Siter
Gjest leter etter en fin vase Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Er det vasen til Finn Schøll du mener? Nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.