Gjest Elextra Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 http://www.ekanal.no/slutten.html 0 Siter
Sør Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 For flere år siden! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Siden jeg ikke kan gjøre noen av de forslagene så sitter jeg her og skriver på dol med god samvittighet ) 0 Siter
frosken Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Jeg lar meg ikke lure til å klikke på den linken! 0 Siter
Angustia Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 LOL! Har kopiert linken og sendt den til min hjemmeboende 18-åring som er et skikkelig skjermtroll ;-) 0 Siter
laban Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Tja - det er faktisk flere år siden jeg så den siden for første gang. Husker ikke hvor jeg fikk linken fra. Så tuslet jeg tilbake til DOL og ble der... 0 Siter
Bookworm Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Jeg lar meg ikke lure til å klikke på den linken! Lure? Det er ikke noe skummel da, verken virus eller stygge bilder - bare slutten på internett;-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Ganske mange år siden den der gikk sin seiersrunde:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Ganske mange år siden den der gikk sin seiersrunde:-) Hehe, mente jeg hadde sett den før, men fikk den av en eller annen grunn på nytt i dag. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Tja - det er faktisk flere år siden jeg så den siden for første gang. Husker ikke hvor jeg fikk linken fra. Så tuslet jeg tilbake til DOL og ble der... ''Så tuslet jeg tilbake til DOL og ble der...'' Ja, helt enig i at linken ikke pekte til et blivende sted 0 Siter
frosken Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Lure? Det er ikke noe skummel da, verken virus eller stygge bilder - bare slutten på internett;-) Jeg har vært lenge nok på dol til at jeg visste det...*s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.