Gå til innhold

Er du colaholiker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

14

• ShitDiddelyDo

11

• Dorthe

9

• morsan

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Er jeg den eneste doleren som drikker cola? Jeg drikker omtrent halvparten cola og resten vann.

Jeg drikker Cola, men litt mer med måte enn Davy. Hans dagsinntak er vel omtrent det jeg får i meg i løpet av to måneder. ;)

Cola er utrolig godt til ymse retter. F.eks. biff og taco. Foretrekker faktisk Cola til biffen framfor øl. Iskald Cola!

Jeg drikker Cola, men litt mer med måte enn Davy. Hans dagsinntak er vel omtrent det jeg får i meg i løpet av to måneder. ;)

Cola er utrolig godt til ymse retter. F.eks. biff og taco. Foretrekker faktisk Cola til biffen framfor øl. Iskald Cola!

Døh! Det skal være en skikkelig rødvin til biffen, asså! :)

Jeg drakk mer før da jeg ikke drakk så mye kaffe. Nå går det så mye caffe latte med suketter at det blir mindre cola enn før.

Jeg tåler nesten ikke øl lenger, kjipt, men jeg tåler sprit *himle*

Annonse

Jeg drakk mer før da jeg ikke drakk så mye kaffe. Nå går det så mye caffe latte med suketter at det blir mindre cola enn før.

Jeg tåler nesten ikke øl lenger, kjipt, men jeg tåler sprit *himle*

Jeg er helt omvendt. Jeg kan drikke mye øl, men sprit tåler jeg svært dårlig for tiden. Sikkert fordi jeg ikke er noen fyllefant lenger. ;)

Jeg er helt omvendt. Jeg kan drikke mye øl, men sprit tåler jeg svært dårlig for tiden. Sikkert fordi jeg ikke er noen fyllefant lenger. ;)

Ja, du vet omtrent hvor ofte jeg drikker. Men jeg liker Irish Coffee og kaffe med bayleys. Og så er jeg veldig glad i shot...

Ja, du vet omtrent hvor ofte jeg drikker. Men jeg liker Irish Coffee og kaffe med bayleys. Og så er jeg veldig glad i shot...

I kveld blir det i hvert fall et par tvungne øl. Jeg har ingen øl her, men jeg har jo ikke annet valg enn å kle på meg snart og finne en pub for å se fotball. Ikke får jeg med meg noen heller, så det blir vel jeg og alkisa. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...