Gå til innhold

Er du colaholiker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg den eneste doleren som drikker cola? Jeg drikker omtrent halvparten cola og resten vann.

Hvis du drikker sukkercola, så synes jeg du skal slutte med det...*s*

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

14

• ShitDiddelyDo

11

• Dorthe

9

• morsan

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er jeg den eneste doleren som drikker cola? Jeg drikker omtrent halvparten cola og resten vann.

Mener du at du vanner ut colaen?

Skrevet

Hvis du drikker sukkercola, så synes jeg du skal slutte med det...*s*

Jeg gjør ikke det nei :o)

Skrevet

Mener du at du vanner ut colaen?

Nei, men at jeg drikker ca 1,5 liter cola og 1,5 liter vann. Det blir for kjedelig med vann hele tiden

Skrevet

Nei, men at jeg drikker ca 1,5 liter cola og 1,5 liter vann. Det blir for kjedelig med vann hele tiden

Oi, svaret mitt kom feil! Det var her den enda godt-kommentaren skulle stå :-)

Skrevet

Jeg gjør ikke det nei :o)

Hva er det du ikke gjør? Drikker sukkercola eller slutte med det?

Cola zero er ikke cola, er det vel? Så det gjelder ikke som colaholiker.

Skrevet

Jeg drikker Cola, men litt mer med måte enn Davy. Hans dagsinntak er vel omtrent det jeg får i meg i løpet av to måneder. ;)

Cola er utrolig godt til ymse retter. F.eks. biff og taco. Foretrekker faktisk Cola til biffen framfor øl. Iskald Cola!

Skrevet

Nei, jeg er ikke colaholiker. Jeg drikker kanskje et halvt glass 5-10 ganger i året. Jeg er generelt ikke særlig glad i brus.

Skrevet

Hva er det du ikke gjør? Drikker sukkercola eller slutte med det?

Cola zero er ikke cola, er det vel? Så det gjelder ikke som colaholiker.

Jeg drikker gjerne cola free fra first price så det burde ikke telles som cola i hvert fall ;o)

Skrevet

Jeg drikker Cola, men litt mer med måte enn Davy. Hans dagsinntak er vel omtrent det jeg får i meg i løpet av to måneder. ;)

Cola er utrolig godt til ymse retter. F.eks. biff og taco. Foretrekker faktisk Cola til biffen framfor øl. Iskald Cola!

Døh! Det skal være en skikkelig rødvin til biffen, asså! :)

Skrevet

Jeg drakk mer før da jeg ikke drakk så mye kaffe. Nå går det så mye caffe latte med suketter at det blir mindre cola enn før.

Jeg tåler nesten ikke øl lenger, kjipt, men jeg tåler sprit *himle*

Skrevet

Døh! Det skal være en skikkelig rødvin til biffen, asså! :)

Nei, til biff må det være Cola eller øl. Rødvin gjør seg til elg!

Skrevet

Jeg drikker TabXtra, men ikke mer enn en halvliter om dagen.

Skrevet

Du er ikke dreven nok. Rødvin gjør seg til det meste. :)

Skrevet

Jeg drakk mer før da jeg ikke drakk så mye kaffe. Nå går det så mye caffe latte med suketter at det blir mindre cola enn før.

Jeg tåler nesten ikke øl lenger, kjipt, men jeg tåler sprit *himle*

Jeg er helt omvendt. Jeg kan drikke mye øl, men sprit tåler jeg svært dårlig for tiden. Sikkert fordi jeg ikke er noen fyllefant lenger. ;)

Skrevet

Bedre å si at rødvin gjør seg til (h)elg.

;)

Skrevet

Du er ikke dreven nok. Rødvin gjør seg til det meste. :)

Jeg er langt mer dreven enn jeg var. Koser meg med rødvin både nå og da. Tidligere koste jeg meg med rødvin fordi det var billig fyll. ;)

Skrevet

Jeg er helt omvendt. Jeg kan drikke mye øl, men sprit tåler jeg svært dårlig for tiden. Sikkert fordi jeg ikke er noen fyllefant lenger. ;)

Ja, du vet omtrent hvor ofte jeg drikker. Men jeg liker Irish Coffee og kaffe med bayleys. Og så er jeg veldig glad i shot...

Skrevet

Ja, du vet omtrent hvor ofte jeg drikker. Men jeg liker Irish Coffee og kaffe med bayleys. Og så er jeg veldig glad i shot...

I kveld blir det i hvert fall et par tvungne øl. Jeg har ingen øl her, men jeg har jo ikke annet valg enn å kle på meg snart og finne en pub for å se fotball. Ikke får jeg med meg noen heller, så det blir vel jeg og alkisa. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...