Gå til innhold

Er du colaholiker?

Anbefalte innlegg

I kveld blir det i hvert fall et par tvungne øl. Jeg har ingen øl her, men jeg har jo ikke annet valg enn å kle på meg snart og finne en pub for å se fotball. Ikke får jeg med meg noen heller, så det blir vel jeg og alkisa. ;)

Er det Norge-Island som spiller? Og så går det ikke på tv, det er surt.

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

14

• ShitDiddelyDo

11

• Dorthe

9

• morsan

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Så du tok permisjon herfra uten og søke først? Det var ikke bra :-)

*hehe* Sant og si var det kjedelig her i sommer, bare dritt og tull og idiotiske diskusjoner hvor "noen" var inne og herpet hver eneste tråd og laget kvalm. Så jeg gadd rett og slett ikke være her, men fikk et hint i dag om at jeg var etterlyst og stakk en tur innom. :o)

Du må passe på, når du får barn, og ikke utsette dem for "sukkerdjevelen":-) Selv om barn har kost seg med sukker i en menneskealder, så er det nå mer skadelig enn noengang:-(

Alt med måte mener jeg :o) Tror nesten det er verre med barn som aldri får sukker. Men selvfølgelig gir man ikke barn cola hver dag :o)

*hehe* Sant og si var det kjedelig her i sommer, bare dritt og tull og idiotiske diskusjoner hvor "noen" var inne og herpet hver eneste tråd og laget kvalm. Så jeg gadd rett og slett ikke være her, men fikk et hint i dag om at jeg var etterlyst og stakk en tur innom. :o)

No får du faen mæ hoill dæ hær! ;-)

Itj driv å stikk av på deinn måtn dær. Vart jo bekymra *hehe*

Vet du...akkurat det tenkte jeg meg at du tenkte:-) Hun orker sikkert ikke mer av dette enn mange av oss andre....Det har vært helt forferdelig. Men heldigvis litt bedre denne uka:-)

Vet du...akkurat det tenkte jeg meg at du tenkte:-) Hun orker sikkert ikke mer av dette enn mange av oss andre....Det har vært helt forferdelig. Men heldigvis litt bedre denne uka:-)

Dessuten var det mye annet på tapeten i sommer med hyttebygging (langt fra strøm og internettdekning!), div. andre ting og et annet forum jeg har fattet interesse for. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...