cathlin Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 For noen år siden skrev jeg dette innlegget http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3273379 September en skjult skatt?, og deretter, året etter September en skjult skatt 2 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3678677 . Og nå kommer altså den etter lengtede oppfølgeren. Hva skjer i september hos dere i år da? Jeg kjenner kulda kommer sigende, og vurderer å rydde bort sommerklær og sko fra skapet. Ellers må det ryddes litt, mat må lages, klær må vaskes, lekser må gjøres, penger må finnes, og kredittkort klippes opp. Jeg hadde visst en periode lyst til å flytte ut i skogen, brenne bål og plukke sopp. -Kunne fremdeles tenkt meg i alle fall en hytte i skogen. Brent bål har jeg ikke fått gjort ennå, men har lyst. Det jeg har gjort i år er å plukke sopp, og det er jeg fornøyd med. Ellers har jeg planlagt turer i skogen i september, hvis været er bra. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 September er min måned. Midtveis i årets september fyller jeg 39 år. "midt i plommetida" som jeg kalte det da jeg hadde bare ett siffer å holde styr på. 0 Siter
cathlin Skrevet 3. september 2010 Forfatter Skrevet 3. september 2010 September er min måned. Midtveis i årets september fyller jeg 39 år. "midt i plommetida" som jeg kalte det da jeg hadde bare ett siffer å holde styr på. Ser du skrev det første gangen du svarte også i 2006 eller noe. Plommer og bursdag:-) 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Jeg skal ha baby i september :-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Ser du skrev det første gangen du svarte også i 2006 eller noe. Plommer og bursdag:-) Jepp, det hører sammen :-) 0 Siter
tonie Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 September er nok den måneden jeg er minst glad i. Da er det ikke lenger tvil om at sommeren er over, og det er kjempelenge til den neste. Nå venter bare kulde, snø, måking og tre lag med varme klær. Og julestria! Grøss og gru. 0 Siter
morsan Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Nei, så dæven! Jeg har ikke svart i noen av de foregående septembertrådene dine! Men hva skjer? Jo, jeg har bursdag. Det er da noe. 0 Siter
Axcia Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Nei, så dæven! Jeg har ikke svart i noen av de foregående septembertrådene dine! Men hva skjer? Jo, jeg har bursdag. Det er da noe. Hopper inn i tråden: Gratulerer med dagen! :-))) 0 Siter
morsan Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 September er nok den måneden jeg er minst glad i. Da er det ikke lenger tvil om at sommeren er over, og det er kjempelenge til den neste. Nå venter bare kulde, snø, måking og tre lag med varme klær. Og julestria! Grøss og gru. For meg er november den kjipeste måneden! September og oktober kan være flotte høstmåneder. I desember kan vinteren være fin, og selv om været er trist, stunder det mot jul. November derimot er bare regnfull og mørk og begivenhetsløs! 0 Siter
morsan Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Hopper inn i tråden: Gratulerer med dagen! :-))) Ikke i dag, da!! :-) Denne _måneden_! Men takk for tanken *S* 0 Siter
morsan Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 September er min måned. Midtveis i årets september fyller jeg 39 år. "midt i plommetida" som jeg kalte det da jeg hadde bare ett siffer å holde styr på. ''fyller jeg 39 år. '' Hva?? Du også??!! ;-) 0 Siter
Axcia Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Ikke i dag, da!! :-) Denne _måneden_! Men takk for tanken *S* Aha...! :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Nei, så dæven! Jeg har ikke svart i noen av de foregående septembertrådene dine! Men hva skjer? Jo, jeg har bursdag. Det er da noe. Jeg også! 0 Siter
Gjest Melis35 Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Skal på jentetur i morgen,fjelltur,siste campingvogn tur,fårikål lag,og kose meg!!! 0 Siter
frosken Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Jeg synes også september er en flott måned. Bare at jeg så veldig gjerne skulle ha vært på fjellet akkurat _nå_! 0 Siter
EnolaGay Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Fire bursdager å tenke på. En oppgave skal gjøres ferdig. Et bad må gjøres ferdig. (Huset fullt av møkkete håndtverkere, dooooon`t get me started...!) Veden skal i hus, ørti favner skal stables. Snøfresen etterlyses, den dro på reparasjon i mai! To foreldremøter, en tannlegetime, en sykehustime som må flyttes, en hybelleilighet skal klargjøres for ny person, alt hagestæsj må pakkes vekk. Fyre bål var en god idè..."vurderer å stable hagemøbler, håndtverkere, ved og en snøfreser..." 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Fire bursdager å tenke på. En oppgave skal gjøres ferdig. Et bad må gjøres ferdig. (Huset fullt av møkkete håndtverkere, dooooon`t get me started...!) Veden skal i hus, ørti favner skal stables. Snøfresen etterlyses, den dro på reparasjon i mai! To foreldremøter, en tannlegetime, en sykehustime som må flyttes, en hybelleilighet skal klargjøres for ny person, alt hagestæsj må pakkes vekk. Fyre bål var en god idè..."vurderer å stable hagemøbler, håndtverkere, ved og en snøfreser..." Jeg har tatt de fire bursdagene i august...;o) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Jeg har tatt de fire bursdagene i august...;o) Jeg og. Men de som har bursdag er så sære på det....tsk tsk. :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.