Gjest nei det er ikke meg Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Hvor kan jeg låne 2000 kr i en fei, og betale tilbake innen 2 uker? Trenger pengene på mandag... 0 Siter
Gjest nei det er ikke meg Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Eller er det noen som vet om det er mulig å utsette en regning hos Telenor i 2 uker? Har ikke giddi og ringt for å høre... det tar flere timer å komme gjennom som regel... 0 Siter
Gjest Kongen dy. Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Eller er det noen som vet om det er mulig å utsette en regning hos Telenor i 2 uker? Har ikke giddi og ringt for å høre... det tar flere timer å komme gjennom som regel... Slettes ikke umulig at det lar seg ordne. Men det er bare en måte å finne ut av det på... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Eller er det noen som vet om det er mulig å utsette en regning hos Telenor i 2 uker? Har ikke giddi og ringt for å høre... det tar flere timer å komme gjennom som regel... Det er nok ikke noe problem å få det utsatt. 0 Siter
Gjest nei det er ikke meg Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Slettes ikke umulig at det lar seg ordne. Men det er bare en måte å finne ut av det på... Sendte en mail til kundeservice nå, skulle få svar innen 3 dager. 0 Siter
Gjest nei det er ikke meg Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Det er nok ikke noe problem å få det utsatt. Åh. Det er jo supert. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Åh. Det er jo supert. Ja jeg er sikker på at det ikke vil være noe problem :-) Bedre det enn å skulle ta opp et forbrukslån på 10000kr for jeg tror nemlig ikke man kan ta opp så lite som 2000kr, da er det i så fall bedre å spørre noen man kjenner om man kan låne pengene av dem. 0 Siter
Gjest Sørøst Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Logg deg inn på "min side" og velg "betalingsutsettelse". Der kan du velge å få den utsatt inntil 30 dager (tror jeg) eller å betale den i opptil 4. avdrag. 0 Siter
Gjest nei det er ikke meg Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Logg deg inn på "min side" og velg "betalingsutsettelse". Der kan du velge å få den utsatt inntil 30 dager (tror jeg) eller å betale den i opptil 4. avdrag. ''Siden du benytter Avtalegiro og/eller eFaktura, kan vi dessverre ikke tilby deg betalingsutsettelse eller avdragsordning.'' Bæsj. Men takk til deg, uansett. 0 Siter
Gjest Sørøst Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 ''Siden du benytter Avtalegiro og/eller eFaktura, kan vi dessverre ikke tilby deg betalingsutsettelse eller avdragsordning.'' Bæsj. Men takk til deg, uansett. Slett avtalegiroen din. Det gjør du i banken din. Det gjorde jeg. Etter et par dager vil du kunne velge betalingsutsettelse. 0 Siter
Gjest nei det er ikke meg Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Slett avtalegiroen din. Det gjør du i banken din. Det gjorde jeg. Etter et par dager vil du kunne velge betalingsutsettelse. Hva skjer om jeg ikke foretar meg noe? Altså de kan jo ikke trekke penger fra en tom konto... så betaler jeg den når jeg får penger... vil jeg få purregebyr innen 2 uker? 0 Siter
Gjest Sørøst Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Hva skjer om jeg ikke foretar meg noe? Altså de kan jo ikke trekke penger fra en tom konto... så betaler jeg den når jeg får penger... vil jeg få purregebyr innen 2 uker? Ja det vil du + en skrape i lakken. De registerer de som får purring. 0 Siter
Gjest Sørøst Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Hva skjer om jeg ikke foretar meg noe? Altså de kan jo ikke trekke penger fra en tom konto... så betaler jeg den når jeg får penger... vil jeg få purregebyr innen 2 uker? Send en e-post til kundeservice så vil alt ordne seg. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Hva skjer om jeg ikke foretar meg noe? Altså de kan jo ikke trekke penger fra en tom konto... så betaler jeg den når jeg får penger... vil jeg få purregebyr innen 2 uker? Det er ikke noe stort som skjer om du utsetter betaling to uker, men du vil nok få et purregebyr. 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 ''Siden du benytter Avtalegiro og/eller eFaktura, kan vi dessverre ikke tilby deg betalingsutsettelse eller avdragsordning.'' Bæsj. Men takk til deg, uansett. Når du har avtalegiro kan ikke Telenor heller registrere utsettelse, selv om det ikke er noe problem å få utsatt en regning to uker. Du må gå inn i nettbanken og slette den der, så betaler du den når du får penger. Men det er bra at du har tatt kontakt med Telenor, så har de registrert din henvendelse! 0 Siter
Bookworm Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Denne regningen du snakker om - er det en regning som har kommet for første gang - altså, det er ikke noen purring eller inkassovarsel? Som du sier et annet sted i tråden, de kan jo ikke trekke penger fra en tom konto, og hvis du vet at du får penger om 14 dager så er jo ikke dette noe problem... I verste fall så rekker du å motta en purring, med 56 kroner i purregebyr (eller en sum deromkring). Jeg betaler ofte regninger etter at purringen har kommet jeg:-) 0 Siter
fresja Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Jeg har hatt avtalegiro med Telenor de siste årene. Før det betalte jeg rett som det var forsent. Jeg mener å huske at de plusset gebyret på neste faktura. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.