Gjest Death is here Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Hva hadde du gjort om du ikke ville våkne opp i morgen? Hva ville du ha gjort de siste timene før leggetid? 0 Siter
laban Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Det samme som jeg gjør til daglig - utsatt å legge meg så lenge som overhodet mulig. Men til forskjell fra en vanlig dag ville jeg holdt familien oppe også, i stedet for å være fornøyd når de omsider går og legger seg. 0 Siter
100%ull Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Akkurat nå skal jeg sette meg ned i sofaen med et glass vin... ...også skal jeg fortsette å strikke på jakka jeg holder på å lage... Jeg har i tillegg fred med mine nærmeste...og fred i sinnet...så jeg kan godt legge meg for å dø i natt... 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Skrevet en blogg om livet... 0 Siter
tonie Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Drukket meg brisen og lagt meg og holdt rundt de jeg er glad i. 0 Siter
Colette Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Drukket meg brisen, kost med kattene mine og tittet innom dol :-) Neida, det siste punktet stemmer ikke:-) Jeg tar det som det kommer:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Lurer på om jeg ville hatt lyst til selv å ha kontrollen på når jeg måtte avslutte livet. Kanskje. Vet ikke. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 David Bowie har en sang om dette, dog med litt større tidsperspektiv. Til og med en av hans bedre enkeltsanger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.