Gå til innhold

Vår siste dag

Anbefalte innlegg

Gjest Death is here
Skrevet

Hva hadde du gjort om du ikke ville våkne opp i morgen? Hva ville du ha gjort de siste timene før leggetid?

Skrevet

Det samme som jeg gjør til daglig - utsatt å legge meg så lenge som overhodet mulig.

Men til forskjell fra en vanlig dag ville jeg holdt familien oppe også, i stedet for å være fornøyd når de omsider går og legger seg.

Skrevet

Akkurat nå skal jeg sette meg ned i sofaen med et glass vin...

...også skal jeg fortsette å strikke på jakka jeg holder på å lage...

Jeg har i tillegg fred med mine nærmeste...og fred i sinnet...så jeg kan godt legge meg for å dø i natt...

Skrevet

Drukket meg brisen og lagt meg og holdt rundt de jeg er glad i.

Skrevet

Drukket meg brisen, kost med kattene mine og tittet innom dol :-) Neida, det siste punktet stemmer ikke:-) Jeg tar det som det kommer:-)

Skrevet

Lurer på om jeg ville hatt lyst til selv å ha kontrollen på når jeg måtte avslutte livet. Kanskje. Vet ikke.

Skrevet

David Bowie har en sang om dette, dog med litt større tidsperspektiv. Til og med en av hans bedre enkeltsanger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...