Gå til innhold

Nå stiger prisen for Moland og French

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

16

• ShitDiddelyDo

14

• EnolaGay

7

• Lillemus

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes absolutt ikke synd på disse folka, og denne prisen får familiene deres betale. Ikke faen om dette bør koste oss et jævla øre mer enn det allerede har kostet. To tullingers tur til Kongo, av alle steder, der de har råna rundt med ulovlige håndvåpen, fake ID-papirer og histiorer i ettertid som forandrer seg hver jævla gang de åpner kjeften, har allerede kostet den norske stat mer enn noen annen rettssak i utlandet noen gang.

Hadde det ikke vært for at jeg var mot dødsstraff, og noen år til der nede hadde nok vært synonymt med døden, hadde jeg foretrukket at de sonet der.

Jeg fatter ikke at andre enn deres nærmeste familie klarer å ha sympati med disse to tullingene.

Dama må jo ha penger til utdannelse for sine to barn! Og alle vet jo at en utdannelse i Kongo koster 9 mill, og to barn = 18 mill. Enkel hoderegning. ;o)

Hvis Bill Gates hadde frarøvet deg hovedinntekskilden for hele din familie for resten av livet ditt (inkl. pensjon og alt annet), hvor mye ville du mene han skulle betale?

Ta med penger for advokater, nødvendige bestikkelser, og alt mulig annet.

Med vennlig hilsen

Jeg synes absolutt ikke synd på disse folka, og denne prisen får familiene deres betale. Ikke faen om dette bør koste oss et jævla øre mer enn det allerede har kostet. To tullingers tur til Kongo, av alle steder, der de har råna rundt med ulovlige håndvåpen, fake ID-papirer og histiorer i ettertid som forandrer seg hver jævla gang de åpner kjeften, har allerede kostet den norske stat mer enn noen annen rettssak i utlandet noen gang.

Hadde det ikke vært for at jeg var mot dødsstraff, og noen år til der nede hadde nok vært synonymt med døden, hadde jeg foretrukket at de sonet der.

Jeg fatter ikke at andre enn deres nærmeste familie klarer å ha sympati med disse to tullingene.

Astrid Lindgren, Pippi Langstrømpe, 1. opplag 1945, side 15, avsnitt 1 #Kongo: "FORRESTEN SKAL JEG SI DERE AT I KONGO ER DET IKKE ET ENESTE MENNESKE SOM SNAKKER SANT. DE BARE LYVER HELE DAGEN. BEGYNNER KLOKKA SJU OM MORGENEN OG HOLDER PÅ HELT TIL KVELDS. SÅ HVIS JEG SKRØNER LITT AV OG TIL, SÅ KOMMER DET AV AT JEG HAR VÆRT .... LITT FOR LENGE I KONGO"

Annonse

Astrid Lindgren, Pippi Langstrømpe, 1. opplag 1945, side 15, avsnitt 1 #Kongo: "FORRESTEN SKAL JEG SI DERE AT I KONGO ER DET IKKE ET ENESTE MENNESKE SOM SNAKKER SANT. DE BARE LYVER HELE DAGEN. BEGYNNER KLOKKA SJU OM MORGENEN OG HOLDER PÅ HELT TIL KVELDS. SÅ HVIS JEG SKRØNER LITT AV OG TIL, SÅ KOMMER DET AV AT JEG HAR VÆRT .... LITT FOR LENGE I KONGO"

:)

Hehe, kanskje Moland og French ble rammet av Kongo-syken. De ser ikke ut til å ha ytret et sant ord de heller. Hadde det ikke vært for at Morten Furuholmen tok over og åpenbart ba de holde kjeft, hadde det sannsynligvis ikke vært en håndfull ulike versjoner ute og ruslet på seg nå, men en håndfull dusin ulike versjoner. ;)

Hvis Bill Gates hadde frarøvet deg hovedinntekskilden for hele din familie for resten av livet ditt (inkl. pensjon og alt annet), hvor mye ville du mene han skulle betale?

Ta med penger for advokater, nødvendige bestikkelser, og alt mulig annet.

Med vennlig hilsen

Hvor mye er en gjennomsnittlig årslønn i negerland nu for tiden?

Annonse

De har faktisk valgt å reise "ned til dette landet" helt frivillig - og helt valige turister var de vel ikke!??

''De har faktisk valgt å reise "ned til dette landet" helt frivillig - og helt valige turister var de vel ikke!??''

Tja. Som turister er vi alle veldig forskjellige.

Selv reiser jeg aldri noe sted uten mine ulovlige våpen, falske ID-papirer, mobilkamera sånn at jeg kan ta bilder av eventuelle drapsscener mens jeg smiler, og det er svært sjelden jeg drar til land som Kongo uten å skrive brev hvor jeg tilbyr mine tjenester til massemordere. Skulle jeg havne i en situasjon som dette ser jeg heller ingen grunn til å fortelle sannheten, men spy ut den ene røverhistorien som snart blir revet i filler av media med jevne mellomrom. Dette for å underholde dere hjemme.

Noen liker å drikke til frokost på Kos. Noen av oss vil ha mer enn som så når vi først er på tur.

Men turister er vi alle sammen, og hvis de ikke skjerper seg i Kongo håper jeg det vil true den norske turistboomen til landet så de lider økonomisk.

''og ikke de to morderne....''

Rettsaken der nede i negerland var en farse. Det er ikke bevist at de er modere.

Men det er bevist at de løy og løy og løy. Ikke i faren av en rettssak, men da de åpnet kjeften i avisa daglig i noen måneder.

De var heldige som fikk den rettssaken de fikk. Hvis ikke hadde fokuset fortsatt vært på hvordan de hele tiden forandret på sine historier og løy. Pga en ikkefungerende stat ble fokus flyttet på galskapen vi så utspille seg i retten.

Der hadde de flaks.

Men det er bevist at de løy og løy og løy. Ikke i faren av en rettssak, men da de åpnet kjeften i avisa daglig i noen måneder.

De var heldige som fikk den rettssaken de fikk. Hvis ikke hadde fokuset fortsatt vært på hvordan de hele tiden forandret på sine historier og løy. Pga en ikkefungerende stat ble fokus flyttet på galskapen vi så utspille seg i retten.

Der hadde de flaks.

Rettssystemet i DR Kongo er faktisk et av de bedre i hele Afrika, i følge eksperter.

Med vennlig hilsen

Rettssystemet i DR Kongo er faktisk et av de bedre i hele Afrika, i følge eksperter.

Med vennlig hilsen

Det er godt mulig, men den militære domstolen som i første instans behandlet saken, virket noe drøye i sine konspirasjonsteorier der selv kongen ble dratt fram og erstatningsbeløpet så ut som 10 ganger norges oljeformue. ;)

Men dette tjente de to på. Hvis ikke ville fokus fortsatt vært på løgnene deres, og hva de egentlig drev med i Kongo.

''De har faktisk valgt å reise "ned til dette landet" helt frivillig - og helt valige turister var de vel ikke!??''

Tja. Som turister er vi alle veldig forskjellige.

Selv reiser jeg aldri noe sted uten mine ulovlige våpen, falske ID-papirer, mobilkamera sånn at jeg kan ta bilder av eventuelle drapsscener mens jeg smiler, og det er svært sjelden jeg drar til land som Kongo uten å skrive brev hvor jeg tilbyr mine tjenester til massemordere. Skulle jeg havne i en situasjon som dette ser jeg heller ingen grunn til å fortelle sannheten, men spy ut den ene røverhistorien som snart blir revet i filler av media med jevne mellomrom. Dette for å underholde dere hjemme.

Noen liker å drikke til frokost på Kos. Noen av oss vil ha mer enn som så når vi først er på tur.

Men turister er vi alle sammen, og hvis de ikke skjerper seg i Kongo håper jeg det vil true den norske turistboomen til landet så de lider økonomisk.

*hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...