Gå til innhold

Piercing i underleppa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

8

• Sør

6

• Mandolaika

6

• candyqueen_83

4

Fra en 13-årig så oppfatter jeg det mer som opposisjon enn som et bevisstt valg for og se penere ut. Foreldrene er jo i en skilsmisseprosess, så det er muligens grunnen, siden det kommer akkurat nå?

Hun er ganske pen fra før (om jeg skal si det selv ;-)), men har alltid vært litt mer opptatt av å se kul ut (sikkert fordi hun er litt beskjeden fra naturens side ;-))

Har sagt hun skal få når hun blir 35 ;-)

Men 16 er en alder jeg heller til, ja... Håper vel kanskje hun heller får navlepiercing eller piercing i nesen i den alderen.

''Håper vel kanskje hun heller får navlepiercing eller piercing i nesen i den alderen.''

Jeg ville heller håpet på at lyste på piercing gikk over (og det gjør den vel når moten går over - hvilket vel skjer snart)

Annonse

Blodharryargumentet er faktisk ganske greit å bruke fordi hun helst ikke ønsker å fremstå som harry ;)

Jeg vet med meg selv at jeg nok hadde ønsket tilsvarende piercing i den alderen... Handla ikke om å "sprenge grenser" overfor foreldrene mine, men om at jeg syntes det var kult med naglebelter og litt pønkete stil ;) Ikke uten grunn at jeg alltid kledde meg som pønker på karneval o.l. ;)

Jenta er lite opprørsk (hun var det fra hun var 16 mnd til ca 12 år - aldri vært så "snill" som det siste året faktisk ;-)), så jeg er ganske sikker på at dette handler mer om image enn om opprør (selv om opprør kan virke logisk slik vår familiesituasjon er nå).

Har hatt denne diskusjonen med han som blir 15 om noen dager, for et års tid siden.

Jeg er ikke imot "denslags", vanskelig å argumentere når far ser ut som en gjenglemt traktormotor... Og jeg har tatoveringer selv.

Men huller i ansikt som er bare 13-14 år er ikke pent. Det blir arr. Tennene kan ta skade og om det oppstår infeksjon så har man det gående. (Illustrert av bilder) Eller advarsler fra proffe som artikkelen under.

Det skal alltid gjøres av en profesjonell! Og de har aldersgrense 16 år med foreldresamtykke. De som gjør det utenom er uglesett i bransjen. (Vi kjenner en kar som driver med ymse slikt, han er proff og det vet poden, så vi bare henviser til han) ;0P

Dessuten, hvor sjarmerende er det å være på date, og så renner brusen ut av hølet i leppa og ned på nye blusen...Matrester setter seg fast i det. M m m deilig å susse noen med salat stikkende ut av haka.. hehe..

Lykke til med å stå på ditt fortsatt! Denne "vinner" du.

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://g.api.no/obscura/www.rb.no/708x708r/00394/1082669066000_2764305391_394903708x708r.jpg&imgrefurl=http://www.rb.no/zoom/article1091753.ece&usg=__o8fIT_3nbkjPUpvyjvyq0d4ChFQ=&h=473&w=708&sz=37&hl=no&start=14&zoom=1&itbs=1&tbnid=sI6bKyljpJ-nWM:&tbnh=94&tbnw=140&prev=/images%3Fq%3Dinfeksjon%2Bi%2Bpiercing%26hl%3Dno%26sa%3DG%26tbs%3Disch:1

Har hatt denne diskusjonen med han som blir 15 om noen dager, for et års tid siden.

Jeg er ikke imot "denslags", vanskelig å argumentere når far ser ut som en gjenglemt traktormotor... Og jeg har tatoveringer selv.

Men huller i ansikt som er bare 13-14 år er ikke pent. Det blir arr. Tennene kan ta skade og om det oppstår infeksjon så har man det gående. (Illustrert av bilder) Eller advarsler fra proffe som artikkelen under.

Det skal alltid gjøres av en profesjonell! Og de har aldersgrense 16 år med foreldresamtykke. De som gjør det utenom er uglesett i bransjen. (Vi kjenner en kar som driver med ymse slikt, han er proff og det vet poden, så vi bare henviser til han) ;0P

Dessuten, hvor sjarmerende er det å være på date, og så renner brusen ut av hølet i leppa og ned på nye blusen...Matrester setter seg fast i det. M m m deilig å susse noen med salat stikkende ut av haka.. hehe..

Lykke til med å stå på ditt fortsatt! Denne "vinner" du.

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://g.api.no/obscura/www.rb.no/708x708r/00394/1082669066000_2764305391_394903708x708r.jpg&imgrefurl=http://www.rb.no/zoom/article1091753.ece&usg=__o8fIT_3nbkjPUpvyjvyq0d4ChFQ=&h=473&w=708&sz=37&hl=no&start=14&zoom=1&itbs=1&tbnid=sI6bKyljpJ-nWM:&tbnh=94&tbnw=140&prev=/images%3Fq%3Dinfeksjon%2Bi%2Bpiercing%26hl%3Dno%26sa%3DG%26tbs%3Disch:1

Takk! Har samla masse argumenter nå ;)

Gjest sjøstjerna

Har sagt hun skal få når hun blir 35 ;-)

Men 16 er en alder jeg heller til, ja... Håper vel kanskje hun heller får navlepiercing eller piercing i nesen i den alderen.

Jeg sa nei til 16 åringen som ville ha navlepiercing.

Dette er snart 4 år siden.... Piercing? nei, hun vil ikke ha.

Jeg skjønner ikke at dette er et tema engang, jeg. Er det ikke aldersgrense på sånt?

Jeg hadde ikke trodd det ble et tema foreløpig jeg heller og jeg har vært helt klar på at det er uaktuelt ;)

På den annen side har jeg tenkt at dette kanskje er helt ufarlig og at hun blir kjappere ferdig med "greia" si dersom hun begynner allerede nå ;) Det er godt å se at alle her er enig med meg, så skjønner jeg at dømmekraften min funker som den skal allikevel ;)

Annonse

Jeg sa nei til 16 åringen som ville ha navlepiercing.

Dette er snart 4 år siden.... Piercing? nei, hun vil ikke ha.

Ok, navlepiercing synes jeg faktisk er ganske stilig, så det er mulig jeg godtar det om et par års tid (så sant det ikke kan medføre varige problemer).

Gjest sjøstjerna

Ok, navlepiercing synes jeg faktisk er ganske stilig, så det er mulig jeg godtar det om et par års tid (så sant det ikke kan medføre varige problemer).

Stilig på flate mager, kanskje.

Men fysj- tenker jeg mtp infeksjonsfare etc. *urk- blir sikkert å lukte stygt*

Dessuten, hvordan skal personen få vise frem sin piercing? Bare på stranda?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...