Gjest sminkedokka Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Selv bruker jeg både eyeliner, øynskygge, mascara, foundation, litt solpudder. Men til leppene bruker jeg bare lepomade. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Jeg bruker foundation,litt mattende pudder, eyeliner, mascara, solpudder/rouge. Skal jeg på noen festligheter blir det øyenskygge og lipgloss i tillegg. 0 Siter
Gjest sminkedokka Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Jeg bruker foundation,litt mattende pudder, eyeliner, mascara, solpudder/rouge. Skal jeg på noen festligheter blir det øyenskygge og lipgloss i tillegg. Jeg også bruker lipgloss når jeg skal på noen festligheter, og så sminker jeg meg litt mer enn vanlig, men ikke mye. 0 Siter
siameser Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 På en hverdag, ingenting. Jeg har arbeid som kan bli fysisk og grisete. Skal jeg ut bruker jeg mascara, litt øyenskygge og svakt farget lipgloss. kremer og pudder tetter igjen porene i ansiktet så jeg ser ikke ut etterpå. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 På en hverdag, ingenting. Jeg har arbeid som kan bli fysisk og grisete. Skal jeg ut bruker jeg mascara, litt øyenskygge og svakt farget lipgloss. kremer og pudder tetter igjen porene i ansiktet så jeg ser ikke ut etterpå. Fordi du bruker feil type krem og pudder ;O) 0 Siter
Gjest sminkeforbud Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Hvis du ser tråden helt øverst om sminkeforbud på jobben, så tror jeg neppe at du får jobb på den avdelingen der ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Jeg pleier å bruke hudfarget foundation for å jevne ut huden bedre. Deretter bruker jeg eyeliner, mascara og rouge. Når man bruker foundation MÅ man bruke litt rouge for ikke å bli "grå" i trynet Lipgloss er jeg avhengig av, men bruker helst en nøytral en. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Øyensverte og litt kajal. 0 Siter
siameser Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Fordi du bruker feil type krem og pudder ;O) Veldig sannsynlig. Jeg har svært liten peiling på sånt. Kan du anbefale noe? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Sminker meg kun til fest. Hender at jeg tar på meg litt leppestift hvis det er noe spesielt. Sminking har aldri vært min sterke side. 0 Siter
tonie Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Jeg bruker endel sminke, men jeg er nøye med å ikke se for sminka ut. Foundation, mascara, eyeliner og øyebrynspudder til hverdags. Noen ganger leppestift også. Mer av alt pluss øyenskygge til fest:) 0 Siter
Gjest Pent med sminke Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Sluttet å sminke meg for mange år siden,ble et ork når jeg var syk. Før det igjen sminket jeg meg hver dag,var avhengig av det. Har lyst å begynne med sminke igjen,syns det er pent på andre 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Jeg bruker endel sminke, men jeg er nøye med å ikke se for sminka ut. Foundation, mascara, eyeliner og øyebrynspudder til hverdags. Noen ganger leppestift også. Mer av alt pluss øyenskygge til fest:) Enig. Det trenger ikke se ut som man skal på fest selv om man har på seg sminke ) 0 Siter
brilleslangen Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 bruker ikke sminke, og kan ikke kunsten, men pleier la frisøren farge vippene med permanentfarge når jeg likevel er der... 0 Siter
bouenas Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Veldig sannsynlig. Jeg har svært liten peiling på sånt. Kan du anbefale noe? Alle løse pudder fra ID Fondation er lette, og sies å vere så rene at de ikke tetter porene - i reklamen heter det at en kan til og med sove med den på Disse produktene finner du på flere hudpleiesalonger og parfymeri. Dyre, men drøye, lekre og - visstnok ikke "skadelig" for oss med problemhud:) De har øyenskygger osv i samme serie. Lekre farger! Selv bruker jeg solpudderet, og et lyst (gult) pudder på nesen og der hvor jeg ellers er mest rød. Påføres med kost, resultatet blir fint og "naturlig". Kajal og mascara brukes ofte i hverdagen. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Litt jordfarger, pudder og mascara. Er mørk og ser veldig dratt og bleik ut vinterstid uten litt juks. Min mørke side kommer frem når jeg en sjelden gang går ut, da er jeg litt Ava Gardner. http://www.twolia.com/blogs/daily-beauty-break/files/2009/06/ava_gardner_front.jpg :0) 0 Siter
meg__123! Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 mascara, foundation, løspudder, solpudder, noen ganger rouge, eyeliner nede, evt lipgloss 0 Siter
ariadne Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Mascara, øyenbrynspudder, eyeliner. Av og til øyenskygge, lipgloss og concealer. Øyenskygger og eyeliner i jord- eller gråfarger. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Jeg bruker stort sett bare mascara. Men hender jeg tar litt concealer på røde flekker eller kviser, og jeg liker å børste på litt solpudder iblant. På leppene har jeg ingenting, eller vanlig lepomade. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.