rose23 Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Det er naturlig utseende som er inn nå. Det vil si minst mulig sminke, så jeg bruker bare mascara :-) Ikke bra for huden og kline på seg brunkremmer og pudder. 0 Siter
Flimmer1365381250 Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Mørk eyeliner, lipgloss og mascara, noen ganger foundation og øyenskygge til fest. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Jeg bruker mascara, eyeliner, mineralpudder, bronzepudder, rouge også bruke jeg rouge på leppene også som regel. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Jeg bruker mascara, eyeliner, mineralpudder, bronzepudder, rouge også bruke jeg rouge på leppene også som regel. Rouge på leppene?? Hvorfor? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Rouge på leppene?? Hvorfor? Fordi jeg ikke klarer å finne en leppestift som er matt nok, Jeg synes det er kult å ha farge på leppene uten at det skinner. Med litt rouge på leppene ser de naturlig mer rosa ut :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Fordi jeg ikke klarer å finne en leppestift som er matt nok, Jeg synes det er kult å ha farge på leppene uten at det skinner. Med litt rouge på leppene ser de naturlig mer rosa ut :-) Blir det ikke veldig tørt på leppene? Selv er jeg avhengig av lipgloss, ikke pga fargen men pga at jeg føler meg tørr på leppene uten :-/ 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Blir det ikke veldig tørt på leppene? Selv er jeg avhengig av lipgloss, ikke pga fargen men pga at jeg føler meg tørr på leppene uten :-/ Neida jeg bruker scrub og fuktighetskrem på leppene på nettene så de blir ikke tørre 0 Siter
filiokus81 Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Til hverdags blir det mineralpudder, rouge, mascara, lett markering av øyenbryn og gjerne en nøytral lipgloss. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Jeg bruker nesten alltid mascara og som regel lebestift. Skal jeg bare være hjemme, dropper jeg det osm regel. Har ekstremt sjelden mer sminke enn det. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Neida jeg bruker scrub og fuktighetskrem på leppene på nettene så de blir ikke tørre Det gjør jeg også og man kan ikke se at leppene er tørre..de bare føles sånn... regner med jeg har brukt lipgloss så lenge at jeg er avhengig av følelsen :-/ 0 Siter
tuppada Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 mascara, foundation, løspudder, solpudder, noen ganger rouge, eyeliner nede, evt lipgloss Hvorfor bruker du ikke eyeliner både oppe og nede? Jeg bruker mascara, øyenskygge, eyeliner, solpudder og rouge. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Til hverdags blir det solpudder, evt. annet pudder (ikke for dekkende), rouge, forsiktig eyeliner/kajal, av og til øyeskygge, og mascara. Samt stadige tilførsel av lipgloss/leppestift. Høres voldsomt ut, men bruker ikke mange minuttene på dette hver dag. Til festligheter blir det gjerne foundation, pudder, div. øyeskygge, eyeliner... bruker mye mer tid da, uten at jeg bestandig synes resultatet står i forhold..... ;/ 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Jeg sminker meg ikke for å jåle meg, men føler jeg har så kjedelig trøtt ansikt og har litt dårlig hud, så må liksom dekke litt... Starter dagen med ansiktsvask, så fuktighetskrem og øyekrem. Så litt foundation, concealer under øyne og neserot for å skjule skygger og evnt concealer hvis jeg har kviser eller rødheter. Har lyse bryn og føler jeg får et mer våkent blikk når jeg fremhever de litt, pleier som regel farge de, men om fargen er i ferd med å forsvinne tar jeg bittelitt øyebrynsfarge på brynene i en naturlig brungrå nyanse. Jeg har bittelitt sort kajal langs vipperoten da jeg har litt kjedelig øyefasong for å få mer fasong og catlook, men toner ut så det ser naturlig ut, så litt øyeskygge - har lyse øyelokk... men naturlig farge, så svart eller brunsvart mascara, men av en type som skiller vippene bra så det ser naturlig ut... så bittelitt leppestift, men den har en tendens til å forsvinne i løpet av dagen. Så det høres mye ut, men jeg er opptatt av å få det til å se naturlig og usminket ut. Jeg ser bare litt friskere ut og skjuler evnt. skavanker. 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Til daglig: vasker med vann, og har på en fuktighetskrem kjøpt på dagligvarebutikk. Til fest: Mascara og leppestift/lipgloss. 0 Siter
Gjest harikkenickfortiden Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Ingen sminke her. Har kun blitt sminket en gang: da jeg giftet meg. 0 Siter
Gjest sminkedokka Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Enig. Det trenger ikke se ut som man skal på fest selv om man har på seg sminke ) Det er jeg også enig i. Det er mengden som teller, en kan godt bruke alle disse tinga og likevel se naturlig ut. Det legger jeg vekt på 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Jeg sminker meg ikke for å jåle meg, men føler jeg har så kjedelig trøtt ansikt og har litt dårlig hud, så må liksom dekke litt... Starter dagen med ansiktsvask, så fuktighetskrem og øyekrem. Så litt foundation, concealer under øyne og neserot for å skjule skygger og evnt concealer hvis jeg har kviser eller rødheter. Har lyse bryn og føler jeg får et mer våkent blikk når jeg fremhever de litt, pleier som regel farge de, men om fargen er i ferd med å forsvinne tar jeg bittelitt øyebrynsfarge på brynene i en naturlig brungrå nyanse. Jeg har bittelitt sort kajal langs vipperoten da jeg har litt kjedelig øyefasong for å få mer fasong og catlook, men toner ut så det ser naturlig ut, så litt øyeskygge - har lyse øyelokk... men naturlig farge, så svart eller brunsvart mascara, men av en type som skiller vippene bra så det ser naturlig ut... så bittelitt leppestift, men den har en tendens til å forsvinne i løpet av dagen. Så det høres mye ut, men jeg er opptatt av å få det til å se naturlig og usminket ut. Jeg ser bare litt friskere ut og skjuler evnt. skavanker. ''så litt øyeskygge - har lyse øyelokk.'' Hehe, hvem har ikke naturlig lyse øyelokk? Ikke noen som ikke ser noenlunde våken ut i hvertfall :-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Hvorfor bruker du ikke eyeliner både oppe og nede? Jeg bruker mascara, øyenskygge, eyeliner, solpudder og rouge. jeg føler jeg måå ha eyeliner nede, hvis ikke ser det rart ut Men oppe så er det ikke nødvendig =) 0 Siter
Gjest AtHomeMom Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 Ekstremt sjelden jeg sminker meg. Kun ved spesielle anledninger, fester, bursdager og slike ting. Orker rett og slett ikke å bruke tid på slik. Jeg har en jevn, fin hud, mørke øyne og vipper og synes derfor at jeg ikke trenger å sminke meg for å føle meg ok. 0 Siter
Speak Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 Mascara + lippgloss noen sjeldne dager.... Vanligvis ingenting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.