Dorthe Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Nope, jeg var et par og tyve. Det var på Radiumshospitalet, og sykesøstrene der var virkelig snasne og så hyggelige, atte. Det er eneste gangen jeg har ligget på sykehus. Ja, pluss den dagen i Thailand i vinter, og sykesøstrene der var også riktig så snasne. Jeg liker sykesøstre. Det gjør ikke jeg, skjønner du. Jeg synes de ofte er sure og grinete og kan ikke svare hvis du spør dem om noe. 0 Siter
Sør Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Mannfolk ass... Dere kan jo ikke tenke på noe annet ;o) Er det noe annet man kan tenke på, altså? Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Tenk på stakkars gamle mannlige hjertepasienter... ikke bra for hjertet eller blodtrykket med en hot rype som skal ta blodtrykket hans ;-) ''Tenk på stakkars gamle mannlige hjertepasienter... ikke bra for hjertet eller blodtrykket med en hot rype som skal ta blodtrykket hans ;-)'' Men jeg tror heller ikke det er bra for verken hjerte- eller blodtrykk hvis sykesøsteren ser ut som Jokke-babsa til Frode Øverli. 0 Siter
tonie Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Det sto akkurat samme spørsmål her for bare noen få måneder siden. Det vet jeg bestemt. So what. Alle spørsmål har blitt stilt før:) 0 Siter
Gjest Candrine Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Kanskje man like gjerne skal la være og dusje og vaske håret i samme slengen? Hehe 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Høres litt overdrevent ut. Men jeg har hørt om helseinsytitusjoner med parfymeforbud. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Det er nok fordi de ikke ønsker at pasientene skal få høyt blodtrykk av pene, sminkede sykepleiere! ;-) Med vennlig hilsen Jeg hadde en pasient en gang som kommenterte etter hver pulstelling: "Og så husker du å trekke fra 5, siden det er du som tar den". ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.