Gå til innhold

facebook - igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Virrforra

Nå forstår jeg ingenting.

Har fler venner på fb som ofte tar div. tester. Bl.a quiz.start.no.

Alt dette kommer opp så jeg ser det, untatt på en venn (kanskje fler som jeg ikke vet om)

Jeg oppdaget dette da jeg gikk inn på min andre fb-profil. Der har jeg samme vennen, og der så jeg denne såkalte testen (innlegget)

Jeg har samme innstillinger på begge mine profiler på fb.

Jeg er venn med "vennen" på begge profilene, hun har ikke blokkert noe for meg på noen av profilene.

Hvorfor ser jeg da hennes innlegg (quiz) kun på den ene profilen min?

Ser jo alle andre sine quiz-tester, så feilen er ikke der.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352690-facebook-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Virrforra

Det er mulig at hun publiserer bare til en venneliste. Jeg spiller mafia wars på facebook, og da passer jeg på å bare publisere alt fra det spillet til vennelista "mafia wars". Det kan hende at hun ikke vil spamme profilen din med quizer :)

Hun har ikke gjort det.

Jeg var inne og sjekket hennes innstillinger i dag, og det var ikke sperret/skjult for noen.

Hun synes selv det er rart jeg ser slike quiz på ene prfilen min, men ikke den andre hun også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352690-facebook-igjen/#findComment-3020735
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...