Gå til innhold

Lån uten pant i leilighet

Anbefalte innlegg

Gjest forbrukeren
Skrevet

Jeg trenger å ta opp nokså stort lån uten at jeg kan gi pant i leiligheten min i Norge. Jeg har eiendom i et annet land, men der vil jeg ikke ta opp lån og vet at norske banker ikke vil ta pant i den.

Jeg lurer på om utenlandske banker kan ha bedre vilkår for slike lån enn norske, men vet for lite om slike ting. Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avhengig av hvilket land du har eiendom i og størrelsen på lånebeløpet (samt avbetalingstid), er det trolig billigst å bruke en bank i det landet du har leilighet, fordi da kan banken ta pant i den.

Med vennlig hilsen

Gjest forbrukeren
Skrevet

Avhengig av hvilket land du har eiendom i og størrelsen på lånebeløpet (samt avbetalingstid), er det trolig billigst å bruke en bank i det landet du har leilighet, fordi da kan banken ta pant i den.

Med vennlig hilsen

Du har nok rett i det. Jeg skal undersøke det nærmere.

Takk for svar.

Gjest krekling
Skrevet

Tidligere har banker i Sveits vært villige til å gi lån.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...