Gjest forbrukeren Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Jeg trenger å ta opp nokså stort lån uten at jeg kan gi pant i leiligheten min i Norge. Jeg har eiendom i et annet land, men der vil jeg ikke ta opp lån og vet at norske banker ikke vil ta pant i den. Jeg lurer på om utenlandske banker kan ha bedre vilkår for slike lån enn norske, men vet for lite om slike ting. Noen som kan hjelpe meg? 0 Siter
Sør Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Avhengig av hvilket land du har eiendom i og størrelsen på lånebeløpet (samt avbetalingstid), er det trolig billigst å bruke en bank i det landet du har leilighet, fordi da kan banken ta pant i den. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest forbrukeren Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Avhengig av hvilket land du har eiendom i og størrelsen på lånebeløpet (samt avbetalingstid), er det trolig billigst å bruke en bank i det landet du har leilighet, fordi da kan banken ta pant i den. Med vennlig hilsen Du har nok rett i det. Jeg skal undersøke det nærmere. Takk for svar. 0 Siter
Gjest krekling Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Tidligere har banker i Sveits vært villige til å gi lån. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.