Gå til innhold

Nettnissen vil ikke at jeg skal shoppe!

Anbefalte innlegg

Fanken!

Jeg har flere ganger forsøkt å shoppe nye klær, og hver gang er det noe feil med sidene, jeg får ikke logget inn, eller så faller sidene ut når jeg prøver å sende bestilling.

Er det nettnissene som går samlet inn for å redde familieøkonomien eller?? Både Sparkjøp og Ellos streiker for meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352716-nettnissen-vil-ikke-at-jeg-skal-shoppe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Her fungerer Ellos, men ikke Sparkjøp.Jeg sulle bestille gardiner fra Sparkjøp, men da virker det selvfølgelig ikke:-(

Hmm.. hva er det som går galt?

Det fungerte for meg nå nylig iallfall

Jeg bestilte fra sparkjøp 1 sept og fra ellos 4 sept, og begge delene gikk igjennom... Har iallfall fått bekreftelse på ordren pr epost...

Kan du beskrive litt nærmere hvilke meldinger du får?

Det fungerte for meg nå nylig iallfall Jeg bestilte fra sparkjøp 1 sept og fra ellos 4 sept, og begge delene gikk igjennom... Har iallfall fått bekreftelse på ordren pr epost...

Jeg bestilte fra sparkjøp 1 sept og fra ellos 4 sept, og begge delene gikk igjennom... Har iallfall fått bekreftelse på ordren pr epost...

ups denne skulle til trådstarter...

På Sparkjøpsiden hos meg står det bare "det har oppstått en feil, prøv igjen" Det har det stått i mange dager nå. Var inne for en uke siden å da fungerte det fint.

På Sparkjøpsiden hos meg står det bare "det har oppstått en feil, prøv igjen" Det har det stått i mange dager nå. Var inne for en uke siden å da fungerte det fint.

Ja jeg ser også nå at sparkjøpsiden er nede for telling. Man kommer jo ikke inn på siden i det hele tatt.

Forhåpentligvis er det bare en server som er nede slik at de får ting opp å gå igjen i løpet av morgendagen

Det fungerte for meg nå nylig iallfall Jeg bestilte fra sparkjøp 1 sept og fra ellos 4 sept, og begge delene gikk igjennom... Har iallfall fått bekreftelse på ordren pr epost...

Ellos snakker om at det er noe med kontoen min, eller brukeren min...får ikke tak i det. Tenkte jeg skulle ringe dem og sjekke.

Sparkjøp kommer opp med hvit side om dagen. Sjekke i morgen, tror ikke de har folk på i helgene.

Ellos snakker om at det er noe med kontoen min, eller brukeren min...får ikke tak i det. Tenkte jeg skulle ringe dem og sjekke.

Sparkjøp kommer opp med hvit side om dagen. Sjekke i morgen, tror ikke de har folk på i helgene.

Ja ring kundeservice for ellos-problemet..

sparkjøp er jo helt nede, forhåpentligvis får de skikk på serveren igjen i løpet av morgendagen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...