Gå til innhold

smerter i mage venstre side


Gjest lena kristin nygård

Anbefalte innlegg

Gjest lena kristin nygård

hei.jeg er en dame på 21år. når jeg fikk mitt første barn i 2008 har jeg vært plaget med noen enorme smerter i magen på venstre side. Dette er noe som kommer spesielt av stress eller inntak av alkohol. Jeg fikk mitt andre barn i 2009 å etter det har smertene blitt verre. Jeg var på byen lørdag den 5.september å fikk disse smertene. di var så vonde, jeg satt på huk i fosterstilling i over en time før at jeg klarte å røyse meg opp ijenn. Jeg vred meg i smerter. smertene gikk fra mage til ryggen, kjentes ut som at hele ryggraden å alt i mage skulle slites ut av kroppen min. jeg sa til samboeren min som var sammen med meg at dette kjennes ut som kraftige rier.. Hva kan dette være? Jeg har vært på innvendig ultralyd å vanlig ultralyd med finner ingenting. Nå den 9.september skal jeg på sykehuset å dem skal da skjære et snitt under navelen for å gå inn og se om at det er noe som ligger på livmoren siden dem ikke finner noe inni. Men jeg er veldig skeptisk til dette, for smertene var så vonde nå på lørdag å di ligger i magen på venstre siden. jeg kjenner det ryggen i dag etter smertene. Kan du være så snill å svare meg? Hilsen lena2barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Jeg synes absolutt at du burde få dette undersøkt i og med at det så smertefullt. På venstre side i magen finnes eggstokk, urinlederen og den nederste delen av tykktarmen. Det kan være lurt å undersøke urinen og ta en avføringsprøve, men såkalt laparoskopi med å titte inn i magen kan gi svaret. Du skriver ikke om smertene har noen relasjon til menstruasjonen for endometriose kan også være en tilstand legene bør vurdere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...