bibben Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Er det noen kloke hoder der ute som kan hjelpe meg tro? Plutselig ble fonten på all tekst inne på DOL unormalt stor. Hva gjør jeg for å komme tilbake til vanlig font-størrelse? Håper at du kan hjelpe meg? 0 Siter
Sør Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Klikk på "Ctrl" og "0" (null) Med vennlig hilsen 0 Siter
bibben Skrevet 5. september 2010 Forfatter Skrevet 5. september 2010 Klikk på "Ctrl" og "0" (null) Med vennlig hilsen Tusen takk Sør! Fortsatt god helg...det lille som er igjen ) 0 Siter
Sør Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Tusen takk Sør! Fortsatt god helg...det lille som er igjen ) BARE HYGGELIG! (Med store bokstaver! *glis* ) Med vennlig hilsen 0 Siter
bibben Skrevet 5. september 2010 Forfatter Skrevet 5. september 2010 BARE HYGGELIG! (Med store bokstaver! *glis* ) Med vennlig hilsen He...he ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.