Gå til innhold

Kjøttpudding

Anbefalte innlegg

Lever klarer jegg rett og slett ikke å spise!

Men aspik/cabaret: Jeg må innrømme at jeg ikke har smakt dette siden 70-tallet, og jeg har ikke vært fristet siden. Men det kan jo tenkes at smaksløkene har utviklet seg (eller blitt sløvet ned...) siden jeg var barn, slik at dette hadde vært noe jeg kunne gitt karakteren 'bestått' i dag?

''Men det kan jo tenkes at smaksløkene har utviklet seg (eller blitt sløvet ned...) siden jeg var barn, slik at dette hadde vært noe jeg kunne gitt karakteren 'bestått' i dag?''

Jeg har mine tvil om at aspiken og smaksløkene har endret seg nevneverdig, i hvertfall har de ikke det hos meg. Har enkelte familiemedlemmer som ynder å servere dette, og jeg har like store problemer hver gang.

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

7

• Angustia

5

• Speak

3

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Men aspik/cabaret: Jeg må innrømme at jeg ikke har smakt dette siden 70-tallet, og jeg har ikke vært fristet siden. Men det kan jo tenkes at smaksløkene har utviklet seg (eller blitt sløvet ned...) siden jeg var barn, slik at dette hadde vært noe jeg kunne gitt karakteren 'bestått' i dag?

''Men det kan jo tenkes at smaksløkene har utviklet seg (eller blitt sløvet ned...) siden jeg var barn, slik at dette hadde vært noe jeg kunne gitt karakteren 'bestått' i dag?

''

Eller "Godkjent under tvil" ? ;)

Cabaret er nydelig! :-)

''Men det kan jo tenkes at smaksløkene har utviklet seg (eller blitt sløvet ned...) siden jeg var barn, slik at dette hadde vært noe jeg kunne gitt karakteren 'bestått' i dag?''

Jeg har mine tvil om at aspiken og smaksløkene har endret seg nevneverdig, i hvertfall har de ikke det hos meg. Har enkelte familiemedlemmer som ynder å servere dette, og jeg har like store problemer hver gang.

Nå har dere skrevet så mye om kabaret så nå blir det kveldsmat i morgen :o) Kosemat til fotballkampen. Hehe

''Kjøttpudding i terninger i brun saus. Potetstappe og ertestuing.''

Nostalgi :-) Min mor lagde kjøttpudding med jevne mellomrom, og denne varianten var gjerne "restematen" på dag nr to.

Artig at de serverer det på et gatekjøkken, da!

De er faktisk kjent for det. Kjøpte det da jeg var lita, og jammen selger de det enda. Testet det etter en omgang med Allsang på grensen:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...