Gå til innhold

Transport Stjørdal - Tiller (Quality Panorama)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.atb.no/atb-reiseplanlegger/category209.html?from=stj%C3%B8rdal&to=shellstasjon+e6&Date=07.09.2010&Time=10%3A00&direction=2

ville jeg tro var det greieste. Akkurat hvor langt det er fra den bussholdeplassen til hotellet tør jeg ikke si, men...

Det er omtrent 300 meter fra holdeplassen til hotellet.

Annonse

Der tror jeg den riktige kom:

http://www.atb.no/atb-reiseplanlegger/category209.html?from=stj%C3%B8rdal+stasjon&to=e6+city+syd&Date=07.09.2010&Time=10%3A00&direction=2

Men kan som sagt ikke si helt hvor langt det er å gå til hotellet

''

Men kan som sagt ikke si helt hvor langt det er å gå til hotellet''

Det vises ikke så godt på Google maps, men busstoppestedet er på en avkjørsel fra E6 (på vestsiden), og det er en undergang til østsiden, hvor CitySyd og hotellet ligger. (Dette kan man se på www.finn.no/kart .)

Hotelladressen er dog kun på Google.

Togli: det er ca 200 meter å gå.

Med vennlig hilsen

''

Men kan som sagt ikke si helt hvor langt det er å gå til hotellet''

Det vises ikke så godt på Google maps, men busstoppestedet er på en avkjørsel fra E6 (på vestsiden), og det er en undergang til østsiden, hvor CitySyd og hotellet ligger. (Dette kan man se på www.finn.no/kart .)

Hotelladressen er dog kun på Google.

Togli: det er ca 200 meter å gå.

Med vennlig hilsen

Stemmer - har vært der en gang før. Takk :))

Annonse

Pøh!

Jeg har bodd noen måneder i Trondheim. Det var ikke så mye som skjedde der, annet enn at det ble stadig kaldere og kaldere.

Med vennlig hilsen

Jeg har bodd der i et år - og vet at det er mange kjekke menn der ;))

Men er altså ikke derfor jeg reiser oppover denne gangen ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...