Gå til innhold

Andres meninger

Gjest Forøvrig kan man gjøre som man vil...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er meg selv og håper det er godt nok. Jeg liker at andre liker meg, og har vel egentlig aldri følt meg mislikt. Av og til er jeg litt redd for at andre skal tro slik og sånn når det ikke stemmer, men innser at jeg ikke kan fly rundt og fortelle alle hvordan ting henger sammen, så jeg tenker "dem om det".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352746-andres-meninger/#findComment-3021196
Del på andre sider

Annonse

Gjest AtHomeMom

Nå kunne jeg ha svart at jeg liker å pynte meg når jeg skal ut blant mennesker, kle meg pent og sminke meg - bare fordi jeg selv føler meg vel med det. Det var faktisk det jeg hadde tenkt jeg skulle skrive, men jeg innser at det nok er hvordan jeg tror omgivelsene skal reagere på meg som styrer dette ønsket. Når jeg tusler her hjemme, kan det være i en joggedress og med uvasket hår, men når jeg reiser på butikken så har jeg ordnet meg - så jeg må innrømme at det ikke er for min egen del, da hadde jeg jo framstått som like fin når jeg var hjemme alene.

Når det gjelder meninger og oppførsel, har jeg mine meninger og står for dem - men jeg forsøker å oppføre meg på en ordentlig måte når meningene skal luftes... Normal folkeskikk er greit å følge, og jeg liker ikke følelsen av at folk ikke skal like meg, derfor er jeg ganske oppmerksom på andres meninger om meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352746-andres-meninger/#findComment-3021521
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...