Gå til innhold

bra å spise leks når en slanker seg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noe av poenget med å slanke seg, er vel (i de fleste tilfeller) å venne seg til et balansert og sunt kosthold.

Laks inneholder det sunne fettet du nevner, (omega 3 fettsyrer), og inneholder i tillegg bra med vitamin A og D.

Når det er sagt, er det sant at fett er fett, og man legger også på seg av sunt fett. Derfor: Alt med måte. :)

Laks er i utgangspunktet sunt.

Men når det er sagt er det alt for mye fokus på sunn og usunn mat. Det avgjørende er hvor mye du dytter i deg om dagen og hvordan du fordeler kaloriinntaket over x antall måltider.

Du blir ikke i god form hvis du gumler laks til det tyter ut av øra, selv om laks i utgangspunktet er sunt.

Annonse

Gjest knutemor

Men det står vel ingenting om laks der?

Jeg var et behandlingsted for noen år siden, hvor det var en dame som skulle slanke seg. Det var laks på menyen men hun fikk renskåret svinekjøtt da kokken mente at det var et bedre alternativ.

Men det står vel ingenting om laks der?

Jeg var et behandlingsted for noen år siden, hvor det var en dame som skulle slanke seg. Det var laks på menyen men hun fikk renskåret svinekjøtt da kokken mente at det var et bedre alternativ.

Trodde laks var fisk jeg - men tok vel feil da

Det gjelder for slakere som for andre: Maten bør varieres. Da får man lettere i seg alle stoff man trenger. Nå kan det tenkes at din venninne varierer tilbehøret til laksen.

Når jeg har gått på slankekurs (det er en god del år siden sist), fikk jeg høre at laks var sunt. Men vi skulle jo ikke spise det hver dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...