Gå til innhold

Selvportrett i speilet (Demi & andre)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten ansikt da, da slår du ikke Demi Moore som gjør det men åpent ansikt så hele verden ser det og du er bare på dol ;o)

Skal jeg mobbes fordi jeg ikke har ansikt også nå?

Men du: Jeg brukte det bildet der, med ansikt, som avatar en stund, så du vet om jeg har ansikt eller ikke. ;)

Skrevet

Skal jeg mobbes fordi jeg ikke har ansikt også nå?

Men du: Jeg brukte det bildet der, med ansikt, som avatar en stund, så du vet om jeg har ansikt eller ikke. ;)

Jeg har sett bildet før jeg da, med ansikt altså. Men så har jammen meg du sett bilder av meg også så der er vi like gode :o)

Men må bare mobbe litt ;o)

Skrevet

Jeg har sett bildet før jeg da, med ansikt altså. Men så har jammen meg du sett bilder av meg også så der er vi like gode :o)

Men må bare mobbe litt ;o)

Det er helt greit å mobbe meg. :)

Skrevet

Når du sier det, så kan jeg jo si at du bør ta en alvorlig prat med legen som sydde stingene på høyre overarm! ;-)

Skrevet

Det er fordi du vet at jeg ikke mener noe vondt med det :o)

Skrevet

Når du sier det, så kan jeg jo si at du bør ta en alvorlig prat med legen som sydde stingene på høyre overarm! ;-)

*hehe*

Skrevet

Venstre overarm. Speil gjør ting speilvendt, vettu. ;)

Skrevet

Venstre overarm. Speil gjør ting speilvendt, vettu. ;)

Ah! Selvsagt! :-)

(*men flotte muskler, da, skjønner at du gjerne vil vise fram dem! *S*)

Skrevet

Ah! Selvsagt! :-)

(*men flotte muskler, da, skjønner at du gjerne vil vise fram dem! *S*)

Åh, er ikke mye igjen av muskla mine. Jeg skulle hatt kamera for 10 år siden.

Men legg merke til den sexy posituren der jeg støtter hodet ørlite på armen som sensuelt hviler på knebøystanga. Hadde jeg hatt litt mer vidvinkel på mobilkameraet ville du også sett den erotiske knekken i hofta.

Skrevet

Men legg merke til den sexy posituren der jeg støtter hodet ørlite på armen som sensuelt hviler på knebøystanga. Hadde jeg hatt litt mer vidvinkel på mobilkameraet ville du også sett den erotiske knekken i hofta.

http://www.ardenstone.com/wp/wp-content/uploads/2006/11/20061101bathroommirrorselfportrait.jpg

Dette var et genialt selvportrett på badet!!

Skrevet

Her er forresten en annen en med en "erotisk knekk"... ;-)

http://3.bp.blogspot.com/_VGMsZBdykrk/R6-uBMjBd-I/AAAAAAAAC5A/VMspSR4IZqQ/s400/odd_nerdrum_Golden+Dress_1997.jpg

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva er det nå du har skrevet eller gjort....?

*hoppet rett inn i tråden uten å lese*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...