hidi, the scorpion Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 http://www.sol.no/klipps/video/4_aringen_ringer_911 Så heeerlig! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 7. september 2010 Forfatter Skrevet 7. september 2010 Hehe, morsom avslutning. Hva er din unnskyldning for å være oppe så sent...? Jeg har ryddet/sortert og vasket 18 skuffer, puh. For mye arbeid, så nå er jeg lys våken, he, he;) 0 Siter
ariadne Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Ressurssterk kar. Han kommer til å klare matten! 0 Siter
Icora Panter Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 haha, ja den så/hørte jeg i går. "you said I should call for help" "NOT the police" haha 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. september 2010 Forfatter Skrevet 8. september 2010 haha, ja den så/hørte jeg i går. "you said I should call for help" "NOT the police" haha Den var bare helt skjøøønn...)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.