aka86 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hei. Helt siden november i fjor har jeg hatt noen magesmerter i nedre høyre side av magen som kommer og går. Jeg har diare til tider, funnet blod i avføringen, ryggsmerter, brekninger av og til, og til tider trøtt + trykkende magesmerter på høyre siden som kommer og går til tider, kan hende jeg også får hodepine. Magesmertene kan være borte i 2 uker, så komme noen dager, så forsvinne igjen. Den ene gangen hadde jeg ikke hatt magesmerter på flere uker, plutselig fikk jeg intense ryggsmerter, ble utrolig trøtt ( hadde ingen grunn til å være d), og så kom de trykkende magesmertene tilbake. Veldig merkelig situasjon. Men så var jeg på koloskopi undersøkelse i sommer, de sjekket ikke hele tarmen, men de fikk sjekket venstre siden av tykktarmen. Der fant de en polypp på ca 5 mm. Polypper pleier ikke gi fra seg symptomer har jeg hørt, eller kan de i noen tilfeller gjør det? De sjekket ikke høyre siden der jeg får smerter fra, men om polyppen skulle gitt fra seg symptomer, kan polyppen stråler smerten fra venstre side ut til høyre del av tykktarmen? Eller kan det hende jeg har noe annet der? Jeg skal tilbake om en uke å fjerne polyppen, da håper jeg de sjekker resten av tarmen også. Ei venninne tok fotsoneterapi på meg i vinter. Hun kjente ikke noe på venstre foten som kunne tyde til polypp på den siden, men på høyre fot kjente hun noe son kunne virke som ei klinkekule. Å d sa hun kom fra tarmen på høyre siden. Men hun visste ikke hva det kunne være, om det var en polypp, betent tarm eller noe slikt, men noe var det. Er det noen som har vært borti det samme eller vet litt hva smertene kan komme av? Hilsen jente 24=) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352833-polypp-og-magesmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.