Gå til innhold

Hvem selger dongeri i store størrelser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest :DDDDDDDDDDDDD
Skrevet

Jeg vil anbefale å kjøpe gravidbukser om det kun er mage og evnt rumpe som er stor,

da vil du se slank ut :-)

Gjest Din fisk
Skrevet

I Oslo: Herremagasinet like ved Gunerius.

Tusen takk!

Skrevet

Kondomeriet burde vel kunne hjelpe deg, men XXXL eller 46 (cm?), har jeg ikke hørt om (jeg leter ennå).

Det spørs likevel om det ikke er håndjern du burde kjøpe, for jeg erfarer i hvert fall selv at damene ofte forsøker å løpe når jeg ruller ut førtisekscentimeteren.

Det er ikke greit å være mann!

Skrevet

Kondomeriet burde vel kunne hjelpe deg, men XXXL eller 46 (cm?), har jeg ikke hørt om (jeg leter ennå).

Det spørs likevel om det ikke er håndjern du burde kjøpe, for jeg erfarer i hvert fall selv at damene ofte forsøker å løpe når jeg ruller ut førtisekscentimeteren.

Ah. Dongeri.

Jeg trodde du spurte etter donger.

Det er visst tidlig på morran for meg!

Gjest Din fisk
Skrevet

Haha, din morsomfisk :)

Gjest Din fisk
Skrevet

Ah. Dongeri.

Tydeligvis! ;)

Skrevet

Ah. Dongeri.

*knegg*, nei den misforståelsen der var absolutt ikke tilsiktet! ;-)

Skrevet

Ah. Dongeri.

* fnis *

Skrevet

KappAhl, Lindex, H&M i tillegg til flere butikker som spesialiserer seg på klær i store størrelser.

Skrevet

KappAhl, Lindex, H&M i tillegg til flere butikker som spesialiserer seg på klær i store størrelser.

Lindex har vel strengt tatt ikke herreklær...

tror

Skrevet

Lindex har vel strengt tatt ikke herreklær...

tror

Fikk ikke med meg at det var herreklær... My bad...

Skrevet

*knegg*, nei den misforståelsen der var absolutt ikke tilsiktet! ;-)

Sant nok. Jeg benytter enhver anledning til å skryte av seksoførticentimeteren. ;)

Skrevet

Sant nok. Jeg benytter enhver anledning til å skryte av seksoførticentimeteren. ;)

''Jeg benytter enhver anledning til å skryte av seksoførticentimeteren''

Må jo være litt ubehagelig når den subber i bakken når du vandrer rundt på Huk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...