Gjest Pyttan Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Zizzi. Ta et søk så finner du hvor de har butikker. 0 Siter
Gjest :DDDDDDDDDDDDD Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Jeg vil anbefale å kjøpe gravidbukser om det kun er mage og evnt rumpe som er stor, da vil du se slank ut :-) 0 Siter
Gjest Pyttan Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Jeg tenkte dameklær:) Her er en link til herreklær i store størrelser. http://storkarn.no/Nettbutikk/tabid/2260/List/0/Default.aspx?SortField=DateCreated%20DESC,ProductName De har også store størrelser i enkelte Dressmannbutikker. 0 Siter
Gjest Din fisk Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Jeg tenkte dameklær:) Her er en link til herreklær i store størrelser. http://storkarn.no/Nettbutikk/tabid/2260/List/0/Default.aspx?SortField=DateCreated%20DESC,ProductName De har også store størrelser i enkelte Dressmannbutikker. Tusen takk! 0 Siter
laban Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 I Oslo: Herremagasinet like ved Gunerius. 0 Siter
Gjest Din fisk Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 I Oslo: Herremagasinet like ved Gunerius. Tusen takk! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Kondomeriet burde vel kunne hjelpe deg, men XXXL eller 46 (cm?), har jeg ikke hørt om (jeg leter ennå). Det spørs likevel om det ikke er håndjern du burde kjøpe, for jeg erfarer i hvert fall selv at damene ofte forsøker å løpe når jeg ruller ut førtisekscentimeteren. Det er ikke greit å være mann! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Kondomeriet burde vel kunne hjelpe deg, men XXXL eller 46 (cm?), har jeg ikke hørt om (jeg leter ennå). Det spørs likevel om det ikke er håndjern du burde kjøpe, for jeg erfarer i hvert fall selv at damene ofte forsøker å løpe når jeg ruller ut førtisekscentimeteren. Det er ikke greit å være mann! Ah. Dongeri. Jeg trodde du spurte etter donger. Det er visst tidlig på morran for meg! 0 Siter
Gjest Din fisk Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Kondomeriet burde vel kunne hjelpe deg, men XXXL eller 46 (cm?), har jeg ikke hørt om (jeg leter ennå). Det spørs likevel om det ikke er håndjern du burde kjøpe, for jeg erfarer i hvert fall selv at damene ofte forsøker å løpe når jeg ruller ut førtisekscentimeteren. Det er ikke greit å være mann! Haha, din morsomfisk 0 Siter
Gjest Din fisk Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Ah. Dongeri. Jeg trodde du spurte etter donger. Det er visst tidlig på morran for meg! Tydeligvis! 0 Siter
morsan Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Ah. Dongeri. Jeg trodde du spurte etter donger. Det er visst tidlig på morran for meg! *knegg*, nei den misforståelsen der var absolutt ikke tilsiktet! ;-) 0 Siter
laban Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Ah. Dongeri. Jeg trodde du spurte etter donger. Det er visst tidlig på morran for meg! * fnis * 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 KappAhl, Lindex, H&M i tillegg til flere butikker som spesialiserer seg på klær i store størrelser. 0 Siter
laban Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 KappAhl, Lindex, H&M i tillegg til flere butikker som spesialiserer seg på klær i store størrelser. Lindex har vel strengt tatt ikke herreklær... tror 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Lindex har vel strengt tatt ikke herreklær... tror Fikk ikke med meg at det var herreklær... My bad... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 *knegg*, nei den misforståelsen der var absolutt ikke tilsiktet! ;-) Sant nok. Jeg benytter enhver anledning til å skryte av seksoførticentimeteren. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Sant nok. Jeg benytter enhver anledning til å skryte av seksoførticentimeteren. ''Jeg benytter enhver anledning til å skryte av seksoførticentimeteren'' Må jo være litt ubehagelig når den subber i bakken når du vandrer rundt på Huk? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.