Gå til innhold

Hvorfor så mange skiller seg

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinnen som griner
Skrevet

Det er fordi menn og kvinner ikke forstår hverandre. Kvinner (meg inkl.) forstår ikke behovene til menn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nå vel så mye menn som ikke forstår kvinnenes behov? Menn er de enkle vesnene, ikke så vanskelig å forstå seg på som kvinner. :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er nå vel så mye menn som ikke forstår kvinnenes behov? Menn er de enkle vesnene, ikke så vanskelig å forstå seg på som kvinner. :-)

Jeg har en mannlig venn som jeg ofte ikke forstår et kvidder av hvordan tenker. Har aldri hatt tilsvarende problem med venninner.

Skrevet

Jeg synes dette blir for generelt.

Jeg forstår i stor grad hvordan samboeren min tenker og han forstår stort sett hvordan jeg tenker - og vi forstår hverandres behov. Det betyr ikke at vi er enige, riktignok, men det er jeg da ikke med kvinner heller hundre prosent av tiden.

Selv om det på gruppenivå er store forskjeller når det kommer til menn og kvinner, så tror jeg ikke det er hva som gir utslaget når man skiller seg. Det handler nok i langt større grad om at to mennesker, så forskjellige som de er, skal føle og mene godt om hverandre og være alt hva en partner "skal" være i mange tiår. Og det er ikke så lett, enten man er homofil eller heterofil.

Skrevet

Det var jo en interessant tankegang.

Hvorfor skiller homofile seg da?

(altså to menn, eller to kvinner)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Tullprat.

Du er så kort og konsis, Mrs. Wallace!

*beundre*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Er det verre eller viktigere at kvinner ikke forstår menns behov, enn omvendt?

Dette er nok litt mer innviklet enn som så.

Vi snakker tross alt om personer som har følt at de forsto hverandre ekstremt godt på et tidligere tidspunkt. Ikke tilfeldige representanter for artstypen menn og kvinner.

Skrevet

Det var jo en interessant tankegang.

Hvorfor skiller homofile seg da?

(altså to menn, eller to kvinner)

Med vennlig hilsen

Det skjer akkurat i det et homofilt par er i ferd med å inngå avtale med et lesbisk par om barn. Andre homofile par, som ikke begynner å inngå denne type avtaler, skiller seg ikke. Det er kombinasjonen mann-kvinne som går til helvete, husk.

Skrevet

Det skjer akkurat i det et homofilt par er i ferd med å inngå avtale med et lesbisk par om barn. Andre homofile par, som ikke begynner å inngå denne type avtaler, skiller seg ikke. Det er kombinasjonen mann-kvinne som går til helvete, husk.

Og hva med biseksuelle? Skiller de seg fra seg selv, eller er det transer som gjør det?

*forvirret*

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du er så kort og konsis, Mrs. Wallace!

*beundre*

Med vennlig hilsen

Det kan selvsagt sies med veeeldig mange ord også. Men det er først og fremst dersom man har dårlig tid.

Skrevet

Og hva med biseksuelle? Skiller de seg fra seg selv, eller er det transer som gjør det?

*forvirret*

;-)

Med vennlig hilsen

Ja, det er nok derfor mange av dem sliter litt når de finner ut av legningen sin. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...