Gjest Kvinnen som griner Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Det er fordi menn og kvinner ikke forstår hverandre. Kvinner (meg inkl.) forstår ikke behovene til menn. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Det er nå vel så mye menn som ikke forstår kvinnenes behov? Menn er de enkle vesnene, ikke så vanskelig å forstå seg på som kvinner. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Det er nå vel så mye menn som ikke forstår kvinnenes behov? Menn er de enkle vesnene, ikke så vanskelig å forstå seg på som kvinner. :-) Jeg har en mannlig venn som jeg ofte ikke forstår et kvidder av hvordan tenker. Har aldri hatt tilsvarende problem med venninner. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Jeg synes dette blir for generelt. Jeg forstår i stor grad hvordan samboeren min tenker og han forstår stort sett hvordan jeg tenker - og vi forstår hverandres behov. Det betyr ikke at vi er enige, riktignok, men det er jeg da ikke med kvinner heller hundre prosent av tiden. Selv om det på gruppenivå er store forskjeller når det kommer til menn og kvinner, så tror jeg ikke det er hva som gir utslaget når man skiller seg. Det handler nok i langt større grad om at to mennesker, så forskjellige som de er, skal føle og mene godt om hverandre og være alt hva en partner "skal" være i mange tiår. Og det er ikke så lett, enten man er homofil eller heterofil. 0 Siter
Sør Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Det var jo en interessant tankegang. Hvorfor skiller homofile seg da? (altså to menn, eller to kvinner) Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Tullprat. Du er så kort og konsis, Mrs. Wallace! *beundre* Med vennlig hilsen 0 Siter
laban Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Er det verre eller viktigere at kvinner ikke forstår menns behov, enn omvendt? Dette er nok litt mer innviklet enn som så. Vi snakker tross alt om personer som har følt at de forsto hverandre ekstremt godt på et tidligere tidspunkt. Ikke tilfeldige representanter for artstypen menn og kvinner. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Det var jo en interessant tankegang. Hvorfor skiller homofile seg da? (altså to menn, eller to kvinner) Med vennlig hilsen Det skjer akkurat i det et homofilt par er i ferd med å inngå avtale med et lesbisk par om barn. Andre homofile par, som ikke begynner å inngå denne type avtaler, skiller seg ikke. Det er kombinasjonen mann-kvinne som går til helvete, husk. 0 Siter
Sør Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Det skjer akkurat i det et homofilt par er i ferd med å inngå avtale med et lesbisk par om barn. Andre homofile par, som ikke begynner å inngå denne type avtaler, skiller seg ikke. Det er kombinasjonen mann-kvinne som går til helvete, husk. Og hva med biseksuelle? Skiller de seg fra seg selv, eller er det transer som gjør det? *forvirret* ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Du er så kort og konsis, Mrs. Wallace! *beundre* Med vennlig hilsen Det kan selvsagt sies med veeeldig mange ord også. Men det er først og fremst dersom man har dårlig tid. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Og hva med biseksuelle? Skiller de seg fra seg selv, eller er det transer som gjør det? *forvirret* ;-) Med vennlig hilsen Ja, det er nok derfor mange av dem sliter litt når de finner ut av legningen sin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.