Gjest søkemoter som graver enda dypere. Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 En gang fikk jeg en link til en søkemotor som finner mange flere søk enn Google og disse andre kjente. Den får opp mange søk som er skjult for andre søkemotorer. Bl.a. fikk jeg, til min overraskelse, når jeg googlet mitt navn, opp hele listen over bøker jeg hadde bestilt og/eller ønsket meg på Amazon (noe jeg likte dårlig, for jeg trodde det var på et mer lukket system). Men nå finner jeg ikke linken igjen til denne søkemotoren. Noen som vet hva det kan være? Eller tilsvarende steder? 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Er ikke sikker på hva du mener, men jeg pleier å bruke www.startsiden.no der er det flere søkemotorer på en side :-) 0 Siter
Sør Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Det var ikke Amazon du søkte på, da? Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.