Gjest ny i praksis Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Begynte i praksis i går og fikk spørsmål om hvilke forventninger jeg har i disse 14 ukene. Følte meg litt dum, da jeg ikke hadde noe spesielt å svare på. Hva ville du sagt? 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Å lære mest mulig og få litt mer praktisk innsyn i hva jobben dreier seg om? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Å lære mest mulig, få knyttet teori opp mot praksis, utfordre meg selv og lære meg selv bedre å kjenne som fremtidig xxx. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Om du ikke har konkret jobberfaring i yrket vil du jo nå få mer innsikt i hvordan yrket arter seg i praksis, ikke bare i teorien på skolebenken. Dermed finner du også ut om du passer i yrket, hvilke områder som interesserer deg, hvilke du må jobbe mer med for å bli flinkere på.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.