Gå til innhold

Interiørhjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har malt hele leiligheten min helt hvit. Hadde veldig lyst på hvit sofa, men innser at det blir for hvitt.

Lurer meg grønn på om en grå sofa vil bli fint (lys grå) hva tror dere? Har hele tiden tenkt at en mørk sofa i en hvit leilighet vil virke "mandig" men om sofaen er lys grå blir det ikke det,eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elsker å innrede
Skrevet

Lys grå er for blast. Koksgrå derimot er stilig!!

Gjest mener jeg da..
Skrevet

Jeg har mange svarte møbler i stuen min mot hvite vegger. Pynter med flotte fargerike bilder og duker på bordene og mange søte puter i sofaen. Med salongtepper og litt ekstra pyntegjenstander så er det definitivt ikke mandig!.

Hvis du går for minimalistisk stil med kun hvitt og sort , ja da blir det sterilt og mer ungkarsstil over det hele.

Ellers så er jo grå sofa en sikker vinner. Passer til alt og ikke for hardt fargemessig.

Skrevet

Grå sofa er kjempefint det! Jeg elsker grått!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...