Ifa-pastillen Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Jeg reiste til USA ifjor, og ser at ESTA applikasjonen har en dato på to år. Betyr det at jeg kan reise flere ganger til USA under den samme applikasjonen? Jeg trenger ikke å fylle inn en ny en? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Hvis du har søknadsnummeret/ESTA-nummeret (eller hva det heter) samt passnummer, kan du gå inn på ESTA-siden og sjekke og evt. oppdatere. Jeg har bare søkt om ESTA-visum én gang, men mener jeg har vært flere ganger i USA over mer enn to år siden. Ikke noe sikkert svar fra denne kanten, bare antakelser, men du kan altså finne det ut selv :-). 0 Siter
Ifa-pastillen Skrevet 8. september 2010 Forfatter Skrevet 8. september 2010 Hvis du har søknadsnummeret/ESTA-nummeret (eller hva det heter) samt passnummer, kan du gå inn på ESTA-siden og sjekke og evt. oppdatere. Jeg har bare søkt om ESTA-visum én gang, men mener jeg har vært flere ganger i USA over mer enn to år siden. Ikke noe sikkert svar fra denne kanten, bare antakelser, men du kan altså finne det ut selv :-). Takk for svar. Jeg har forrige søkenummer og passnummeret, gikk inn og oppdaterte. Men det var ikke noe jeg trengte å forandre på, ettersom jeg skal tilbake til samme sted. Står at applikasjonen går ut i 2011 og jeg reiser noen mnd før det, så regner med at det går bra da? Har ikke lyst å bli stoppet i USA over dette liksom ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Takk for svar. Jeg har forrige søkenummer og passnummeret, gikk inn og oppdaterte. Men det var ikke noe jeg trengte å forandre på, ettersom jeg skal tilbake til samme sted. Står at applikasjonen går ut i 2011 og jeg reiser noen mnd før det, så regner med at det går bra da? Har ikke lyst å bli stoppet i USA over dette liksom ;-) Nå minnet du meg på at også jeg skal til USA om et par måneder og må sjekke ESTA-status. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.