Gå til innhold

Hvem bør overta "Grotten"?

Anbefalte innlegg

Gjest kunstnerspire
Skrevet

Arne Nordheims enke skal flytte ut av kunstnerboligen "Grotten". Hvilken norsk kunstner syns du bør få overta boligen? Jeg har ingen anelse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst er det ikke sikkert at så mange kunne tenke seg å bo der, midt i Oslo sentrum. Derfor bør de heller be om søknader, og så kan de lage en liste over feks de 5 mest aktuelle, og så trekke lodd mellom dem.

Skrevet

Kristopher Schau, kanskje? Det kunne vært festlig.

Skrevet

Det må jo selvsagt bli Marianne Aulie:)

Da blir det vel fuktskader i gulv og vegger av all champagne-søling. ;)

Gjest kunstnerspire
Skrevet

Gode forslag under her, hehe! Et seriøst forslag fra en dame jeg så på nyhetene er Leif Ove Andsnes. Det syns jeg var bra.

Skrevet

Da blir det vel fuktskader i gulv og vegger av all champagne-søling. ;)

Knausgård da? Da kan vi se fram til mange, mange bøker om ville grottefester, sex på Wergelands arbeidsværelse, slåssing på Kunstnerens hus og kanskje et og annet nachspiel hos naboene i det store huset litt lenger bort, du vet:)

Skrevet

Det må jo selvsagt bli Marianne Aulie:)

Er ikke hun sammen med han derre Aune Sand? Wergeland kommer til å snu seg i grava.

Skrevet

Gode forslag under her, hehe! Et seriøst forslag fra en dame jeg så på nyhetene er Leif Ove Andsnes. Det syns jeg var bra.

Han tenkte jeg på også. :)

Skrevet

Nei stakkars, han har jo en lekker leilighet og en veldig hyggelig samboer her i Bergen. Blir ikke noen Andsnes-babyer hvis han må flytte til Oslo :o)

Skrevet

Er ikke hun sammen med han derre Aune Sand? Wergeland kommer til å snu seg i grava.

Tror (håper) forslaget var ironi!

Skrevet

Nei stakkars, han har jo en lekker leilighet og en veldig hyggelig samboer her i Bergen. Blir ikke noen Andsnes-babyer hvis han må flytte til Oslo :o)

Han får jo ta med seg den søte samboeren da! Må jo være mye greiere når du skal ut i verden å bo i nærheten av Gardermoen enn (tenke tenke) Flesland?

Skrevet

Han får jo ta med seg den søte samboeren da! Må jo være mye greiere når du skal ut i verden å bo i nærheten av Gardermoen enn (tenke tenke) Flesland?

Ja hellemin. Det kan umulig gå andre fly en enmotors propellfly fra Flesland. Det går sikkert ikke fly derfra verken til London, Frankfurt, Amsterdam eller København.

Snakk om ødemark altså.

;)

Skrevet

Ja hellemin. Det kan umulig gå andre fly en enmotors propellfly fra Flesland. Det går sikkert ikke fly derfra verken til London, Frankfurt, Amsterdam eller København.

Snakk om ødemark altså.

;)

Hehe, jeg vet godt at man kan fly til opptil flere europeiske tettsteder fra Flesland ;).

Men tross alt kan en fly flere steder direkte fra Gardermoen.

Skrevet

Hva med å gi den til Mullah Krekar?

Et spennende valg! *diplomatisk*

Skrevet

Hehe, jeg vet godt at man kan fly til opptil flere europeiske tettsteder fra Flesland ;).

Men tross alt kan en fly flere steder direkte fra Gardermoen.

Vi bergensere er så elskelige vet du. Ikke så lett å flytte fra oss.

:o)

Skrevet

Et spennende valg! *diplomatisk*

Da ville i hvert fall media fått noe annet å skrive om enn tepper. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...