Gå til innhold

Vedr. nye førerkortforsk.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ikke fått med meg

Ok. Takk.

Er det altså fler restriksjoner ang.psykisk syke som er det som lager så mye bølger nå?

Vet jo at det er under lupen vedr.helseplager som hjerte, epelepsi ol.

Gjest epilepsi

Ok. Takk.

Er det altså fler restriksjoner ang.psykisk syke som er det som lager så mye bølger nå?

Vet jo at det er under lupen vedr.helseplager som hjerte, epelepsi ol.

I forhold til epilepsi er det nye regler som sier nei til kjøring i 6 måneder ved avslutning av medisinering.

Sist jeg snakket med nevrologen var det full stopp en måned ved nedtrapping og stor varsomhet ved avslutning. Med stor varsomhet mentes da å la bilen stå hvis du er syk, sliten, sovet dårlig eller spist dårlig.

Så nå gidder i hvertfall ikke jeg slutte med medisinen slik det blir anbefalt etter behandlingsveilederen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...