Gå til innhold

Noen som har vært på Farris Spa?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt litt på å bevilge meg et par dager på spa sånn for en bitteliten deilig timeout fra hverdagen. Dyrt? Javel. Jeg har garantert brukt langt flere penger på å skade meg selv oppigjennom enn det koster for spa i Norge.

Synes Farris så kult ut utifra hjemmesidene, men jeg er nysgjerrig på om noen her har vært der og har lyst til å si noe om det?

Er det andre spa-steder som er til å anbefale.

(må kunne komme dit med kollektivtransport i hovedsak)

Fortsetter under...

Jeg var der like etter åpningen. Da ble jeg skuffet over servicenivået. Men det kan ha vært innkjøringsproblemer, de kan være bedre nå. Lokalene er veldig bra, stokoste meg i spaavdelingen med bastuene og de ulike bassengene. Men styr unna den tyrkiske massasjen, der man ligger på en steinplate og ble dekket av skum. Bet var hardt, ubekvemt og selve massasjen dårlig.

Jeg har vært der! Det er kjempefint,og kan absolutt anbefales :-)

Takk for svar alle sammen!

Jeg finner ikke noe om priser og slikt på sidene deres. Hvor mye måtte dere ut med? Regner med å måtte ha rom for en natt i alle fall, KANSKJE to. Det er vel ok å komme dit med Skien-toget?

Jeg finner ikke noe om priser og slikt på sidene deres. Hvor mye måtte dere ut med? Regner med å måtte ha rom for en natt i alle fall, KANSKJE to. Det er vel ok å komme dit med Skien-toget?

Det mest ironiske av alt er at etter jeg svarte i denne tråden i dag fikk jeg beskjed fra samboer om at han har bestilt hotell og spa for oss på Farris ! :o) Gleeeder meg!

Annonse

Det var ikke jeg som betalte så det er jeg faktisk litt usikker på, men fant prislister her:

http://www.farrisbad.no/Prisliste+entr%E9__1044.html

og

http://www.farrisbad.no/Spa-meny__1044.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...