Elbereth Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 Har noen her på doktorsia peiling på hvordan man "tilter" videoklipp. Filmer litt hist og her - og tenker aldri over hvordan jeg holder telefonen mens jeg filmer. For en gangs skyld har jeg klart å filme noe jeg ønsker å beholde - og så ligger jo hele "bildet" på sida når jeg laster opp på pc'n. Har sjekka rundt om på SE PC Suite uten å finne ut at det. Har inntil nylig hatt en C901, kan ikke huske at dette skjedde med den. Takkar og bukkar og skrapar for alle tips 0 Siter
siameser Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 Det kan du gjøre på telefonen. Gå til filbehandling, kameraalbum, velg filmen, trykk valg, og deretter 'liggende format'. 0 Siter
Elbereth Skrevet 10. september 2010 Forfatter Skrevet 10. september 2010 Det kan du gjøre på telefonen. Gå til filbehandling, kameraalbum, velg filmen, trykk valg, og deretter 'liggende format'. Takk, kom nesten i mål nå (men nå forsvant lyden, jaja, noe skal man jo bruke fridagen på takk for hjelpen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.