Gå til innhold

SE W995 - ordne videoklipp - hjelp! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen her på doktorsia peiling på hvordan man "tilter" videoklipp. Filmer litt hist og her - og tenker aldri over hvordan jeg holder telefonen mens jeg filmer. For en gangs skyld har jeg klart å filme noe jeg ønsker å beholde - og så ligger jo hele "bildet" på sida når jeg laster opp på pc'n. Har sjekka rundt om på SE PC Suite uten å finne ut at det. Har inntil nylig hatt en C901, kan ikke huske at dette skjedde med den. Takkar og bukkar og skrapar for alle tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du gjøre på telefonen. :) Gå til filbehandling, kameraalbum, velg filmen, trykk valg, og deretter 'liggende format'.

Skrevet

Det kan du gjøre på telefonen. :) Gå til filbehandling, kameraalbum, velg filmen, trykk valg, og deretter 'liggende format'.

Takk, kom nesten i mål nå (men nå forsvant lyden, jaja, noe skal man jo bruke fridagen på :) takk for hjelpen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...