Gå til innhold

mistet et gavekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klart det kunstverket i å miste et gavekort som jeg skulle gi bort på 1000kr. Gavekortet er fra Candle Art og ble kjøpt for noen få dager siden. Er det noen håp i at jeg kan forklare situasjonen til de som jobber på Candle Art og få et nytt? Regner ikke med det siden det er en kjede, men kan jeg prøve meg? Eller er det bare å glemme?

Videoannonse
Annonse
Gjest moneytalks
Skrevet

1000 kr? Da tror jeg du nok kan glemme det... selv om du har kvittering og alt,

kan jo være at du forsøker å svindle dem. Du får bare lete bedre.

Jeg fikk imidlertid nytt gavekort av panel.no

jeg skulle få et på 200 kr, men konvolutten var tom, så jeg skrev og klaget, og kort tid etter fikk jeg tilsendt et nytt :-)

Men stor forskjell på 200 og 1000 kr.

Gjest tvilerern
Skrevet

Det er alltids lov å prøve seg, men jeg tviler på at du får det. Hvis noen finner gavekortet du har mistet kan jo de bruke det, og da har butikken tapt kr 1000,-

Skrevet

Det er alltids lov å prøve seg, men jeg tviler på at du får det. Hvis noen finner gavekortet du har mistet kan jo de bruke det, og da har butikken tapt kr 1000,-

Ja det er nettopp derfor jeg ikke tror jeg vil få et nytt ett. Jeg ringte ned nå men sjefen var ikke på jobb så hun skulle ringe meg tilbake neste uke.

Skrevet

Ja det er nettopp derfor jeg ikke tror jeg vil få et nytt ett. Jeg ringte ned nå men sjefen var ikke på jobb så hun skulle ringe meg tilbake neste uke.

Hvis de husker deg, så kan det kanskje gå hvis de er velvillige. Dersom de finner tilbake til det gavekortet du kjøpte (det har sikkert et eller annet nummer), så kan de kanskje "nulle ut" det og gi deg et nytt...så lenge de vet at det var du som kjøpte det.

Men jeg har ikke peiling på sånt!

hidi, the scorpion
Skrevet

Kan butikken sjekke om gavekortet er brukt, hvis ikke eventuelt stoppe det? De må vel ha et nummer på eller noe?

*totalt uerfaren*

Skrevet

Har du betalt med kort? Hvis du tar en utskrift fra nettbanken er det jo mulig at butikken kan sjekke opp hvor mange gavekort som ble kjøpt den aktuelle dagen. Er det bare ett på 1000 kr er det jo mulig det er et nummer e.l. på gavekortet som de kan sperre og kanskje gi deg ett nytt. Verd ett forsøk.

Skrevet

Har du betalt med kort? Hvis du tar en utskrift fra nettbanken er det jo mulig at butikken kan sjekke opp hvor mange gavekort som ble kjøpt den aktuelle dagen. Er det bare ett på 1000 kr er det jo mulig det er et nummer e.l. på gavekortet som de kan sperre og kanskje gi deg ett nytt. Verd ett forsøk.

Jeg har både kvittering og utskrift på bankkortet så tror ikke det er noe problem. Det er vel mer det at hvis noen andre bruker det gavekortet jeg ikke mistet så taper butikken penger.

Men vi får se, jeg har i hvert fall ringt ned så hun som tok tlf skulle høre med butikksjefen og skulle ringe meg tilbake på mandag :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...