Gå til innhold

er jeg anonym i denne spørreundersøkelsen?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym eller?

Hadde en operasjon for et år siden, og ble oppringt av en fyr fra sykehuset. De drev visst en form for undersøkelse for å vite hvordan det hadde gått med pasientene i etterkant, hva slags plager de hadde osv.

Jeg ga dem ganske mye kritikk. jeg er ikke spesielt fornøyd med oppfølgingen. Senere kom jeg til å tenke på om dette var anonymt. Husker ikke om han sa noe om det. Det må vel være anonymt eller kan de andre legene se en liste med navn og hva pasientene har svart? Jeg lurer litt på dette, da jeg skal ha en ny konsultasjon med kirurgen og andre leger der.. Vet de da hva jeg har svart?

Fortsetter under...

Gjest anonym eller?

Merkelig at de ikke hadde en skriftlig undersøkelse :/

Sikker på at det ikke er noen som har tullet med deg?

nei tydeligvis ikke. De hadde ringt en gang tidligere også, men da sa jeg at det ikke passet å prate. Så ringte de eller han meg tilbake.

jeg har vanskelig for å tro at dette skulle være tull. Det er ikke en av de vanligste operasjonene dette her, og jeg forstår at de trenger tilbakemeldinger. Jeg skulle bare visst om jeg var sikret anonymitet.

Får virkelig håpe det. Vil helst ikke bli konfrontert med dette.

de hadde nok uansett ikke undersøkelsen for å konforntere deg... så det trenger du ikke bekymre deg over.

Tipper hensikten med undersøkelsen var å finne ut hva som var bra og hvor de har forbedringspotensiale.

Så de burde være glad for at du var ærlig og sa ifra om det du var misfornød med.

Og når de gjennomfører en slik undersøkelse må man være beredt på både ris og ros, så det er uansett ikke noe de vil "forfølge" siden. de bare ønsker å gjøre det bedre for de som skal gjennom det samme etter deg.

:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...