Gå til innhold

Ekstrem hodepine


thomkeano

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en mann på 37 år, som sliter med ekstrem hodepine. Vet ikke om Dere vil finne ut noe mer enn det jeg allerde vet, men et svar kan kanskje roe meg litt psykisk.

For en uke siden våknet jeg med en ulidelig ekstrem hodepine. Jeg stod opp, gikk noen få meter, hvor jeg da besvimte, antageligvis av smertene, min kone hørte "smellet", fikk etterhvert kontakt med meg. Alt var tåkete, var lyssky, hyperventilerte og min kone måtte ved flere anledninger holde meg våken.

Ble etterhvert kontaktet sykebil, hvor jeg havnet på St. Olav's for utredning. Her ble det tatt blodprøver, CT-røntgen og ryggmargsprøver. Ingen svar var negative, men ikke positive nok til å få svar på hva som egentlig skjedde. Ble utskrevet sent neste dag.

Nå har det gått en uke, og jeg plages fortsatt med kraftig hodepine, søvn- og svimmelhet og i de siste dagene har det også begynt å prikke ned armene og ut i fingrene.

Har nå fått innkallelse til MR-undersøkelse, men det er om en uke, og jeg vet ikke om jeg klarer å holde ut en uke til, hvis smertene vedvarer. En uke er også en psykisk lidelse i å vente på hva som kan være årsaken. Blir jo så en tenker det værste, men....

Det skal også nevnes at jeg aldri har hatt hodepinesmerter av lignende sort før, ikke hatt en stressende hverdag, hvor en føler at endene ikke møtes. Det er jo ikke normalt at en plutselig får slike smerter.....

Håper på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...