Gå til innhold

Nakkeprolaps og en rar flekk


Ole1234

Anbefalte innlegg

Hei,

Har hatt nakkeprolaps ganske lenge. Har lest og hørt at det skulle ta 6-7 måneder før det gikk over, men jeg har hatt dette i mange år, og jeg har fortsatt lett for å få betennelse i høyre armen min. Det virker som at det tar lengre tid, men føler meg mentalt bedre og bedre for hver dag og uke som går. Det var fryktelig ille før. En annen ting er at jeg har en slags rød/rosa flekk på undersiden av leggen ved siden av testiklene, på begge sidene. Jeg lurer på om dette har noe med prolapsen å gjøre fordi jeg har hatt litt problemer med høyrefoten min også. Flekken er blitt noe middels stor og er noe rosa eller litt rød, og det er også veldig tørr hud der. Kan det være nerver eller er det noe annet? Har ikke hatt lyst til å fortelle legen om dette fordi jeg synes det er litt ubehagelig å bli undersøkt i underpartiet. Kanskje jeg bør gjøre det, jeg har prøvd å vente fordi jeg lurte på om den går bort når prolapsen går bort. Noe prolapsen ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En annen ting jeg lurer på er om den rød-rosa flekken kan være en skade etter at jeg spilte mye fotball før og sykla endel. Lurer på om sykkelsetet kunne ha gjort det. Er veldig vanskelig for meg å finne ut av dette. Jeg håper bare det er prolapsen og at det går bort snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...