Gå til innhold

Speer igjen


Sør

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    19

  • ShitDiddelyDo

    10

  • morsan

    5

  • Holmes

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest merkeligdetder

Men DU kan ramme alle andre med dine spydigheter og latterliggjørende kommentarer? Ikke rart at noen lurer på hva som feiler deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg synes NHD burde diagnotisere Speer. En fyr som så til de grader presterer å diskutere med deg, en fyr han åpenbart ikke kan fordra, er interessant. Jeg og andre kan skrive det samme som deg, men det er deg han henger seg på, selv om debattene blir like dag etter dag, og svarene hans alltid er en versjon av "begynner du med det nå igjen". Egentlig er dette den eneste setningen han trenger å skrive.

Når vi først har en psykiater her synes jeg han burde diagnotisere i hytt og vær. Kanskje noen av oss tar et hint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men DU kan ramme alle andre med dine spydigheter og latterliggjørende kommentarer? Ikke rart at noen lurer på hva som feiler deg...

Med tanke på hva du utsetter romfolket for, så har du (av alle) INTET å klage over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes NHD burde diagnotisere Speer. En fyr som så til de grader presterer å diskutere med deg, en fyr han åpenbart ikke kan fordra, er interessant. Jeg og andre kan skrive det samme som deg, men det er deg han henger seg på, selv om debattene blir like dag etter dag, og svarene hans alltid er en versjon av "begynner du med det nå igjen". Egentlig er dette den eneste setningen han trenger å skrive.

Når vi først har en psykiater her synes jeg han burde diagnotisere i hytt og vær. Kanskje noen av oss tar et hint. :)

Hehe rart hvor forskjellig man ser ting. Det du skriver om Speer er det samme jeg ser i Sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes NHD burde diagnotisere Speer. En fyr som så til de grader presterer å diskutere med deg, en fyr han åpenbart ikke kan fordra, er interessant. Jeg og andre kan skrive det samme som deg, men det er deg han henger seg på, selv om debattene blir like dag etter dag, og svarene hans alltid er en versjon av "begynner du med det nå igjen". Egentlig er dette den eneste setningen han trenger å skrive.

Når vi først har en psykiater her synes jeg han burde diagnotisere i hytt og vær. Kanskje noen av oss tar et hint. :)

''diskutere med deg, en fyr han åpenbart ikke kan fordra, er interessant. ''

Ærlig talt, sjekk dagens diskusjoner. Det er sør som har hengt seg på mine innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''diskutere med deg, en fyr han åpenbart ikke kan fordra, er interessant. ''

Ærlig talt, sjekk dagens diskusjoner. Det er sør som har hengt seg på mine innlegg.

:humrer:

(Du har sa vitterlig skrevet like mange svar til meg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkeligdetder

Med tanke på hva du utsetter romfolket for, så har du (av alle) INTET å klage over.

Så JEG personlig utsetter romfolket som gruppe for noe?!?!?! Hva skulle det være???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

:humrer:

(Du har sa vitterlig skrevet like mange svar til meg.)

'':humrer:

(Du har sa vitterlig skrevet like mange svar til meg.)''

*LOL* Dette er virkelig fornøyelig lesning ;o) Skulle ha lagt meg men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkeligdetder

Jeg skrev forøvrig både "diagnostiserte" i anførselstegn, og "visstnok".

Og det er ikke første gang dette har vært diskutert:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4359787

Her har temaet også vært framme:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4331516

Litt seinere ber forfatteren om at det må bli slettet, men Webmaster sletter det ikke. Hmm... Hvorfor ikke, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

''diskutere med deg, en fyr han åpenbart ikke kan fordra, er interessant. ''

Ærlig talt, sjekk dagens diskusjoner. Det er sør som har hengt seg på mine innlegg.

Du starter tråder for Sørs skyld. De trådene Sør ikke svarer i dør ut. Du er ikke interessert i å diskutere med mindre Sør svarer.

Søk på egne innlegg du har startet og se selv.

At Sør er en kverulant er udiskutabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Hehe rart hvor forskjellig man ser ting. Det du skriver om Speer er det samme jeg ser i Sør.

Konklusjonen er enkelt og greit at Sør og Speer er hemmelig forelsket i hverandre. ;)

Men hvis Speer var interessert i å diskutere hadde han forsøkt seg med argumenter. Sør svarer de som har argumenter skikkelig. Ensetningsvås får dog ensetningssvar i retur.

Sånn sett er det rart de klager på hverandre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Konklusjonen er enkelt og greit at Sør og Speer er hemmelig forelsket i hverandre. ;)

Men hvis Speer var interessert i å diskutere hadde han forsøkt seg med argumenter. Sør svarer de som har argumenter skikkelig. Ensetningsvås får dog ensetningssvar i retur.

Sånn sett er det rart de klager på hverandre. :)

''Men hvis Speer var interessert i å diskutere hadde han forsøkt seg med argumenter. Sør svarer de som har argumenter skikkelig''

Men dette er din personlige mening og ikke noen fakta. Her tror jeg det er del som er uenige med deg. Ihvertfall i den siste tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konklusjonen er enkelt og greit at Sør og Speer er hemmelig forelsket i hverandre. ;)

Men hvis Speer var interessert i å diskutere hadde han forsøkt seg med argumenter. Sør svarer de som har argumenter skikkelig. Ensetningsvås får dog ensetningssvar i retur.

Sånn sett er det rart de klager på hverandre. :)

Absolutt enig. Sør kan være irriterende, kverulerende og ikke minst gjentagende, men jeg har til gode å lese et personangrep fra ham.

At han alltid må ha siste ord i enhver debatt, skal ikke tale mot ham. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkeligdetder

Absolutt enig. Sør kan være irriterende, kverulerende og ikke minst gjentagende, men jeg har til gode å lese et personangrep fra ham.

At han alltid må ha siste ord i enhver debatt, skal ikke tale mot ham. :)

''men jeg har til gode å lese et personangrep fra ham.''

Javel? Da burde du ta av deg dine forelskede briller og se nøyere etter.

"Så flaut for deg"/"Det må være flaut med så lite kunnskap", "Selvmål fra deg", "Ta deg to paracet og gå og legg deg, så går det nok over". "Du generaliserer". Han har sogar rundhåndet delt ut nazist og rasist-stempel til folk som er uenige med ham. Og når det kommer til Frp- velgere er han heller ikke nådig.

Så sannheten er at Sør slenger like mye med leppa som visse andre (meg) og kommer med personangrep så det holder. Akkurat det provoserer meg når han så tydelig klager på og holder narr av andre som gjør det.

Han har etter min mening en kvalmende ovenfra-og-ned holdning. Han er liksom best, vet mest og kan best. Sick!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''men jeg har til gode å lese et personangrep fra ham.''

Javel? Da burde du ta av deg dine forelskede briller og se nøyere etter.

"Så flaut for deg"/"Det må være flaut med så lite kunnskap", "Selvmål fra deg", "Ta deg to paracet og gå og legg deg, så går det nok over". "Du generaliserer". Han har sogar rundhåndet delt ut nazist og rasist-stempel til folk som er uenige med ham. Og når det kommer til Frp- velgere er han heller ikke nådig.

Så sannheten er at Sør slenger like mye med leppa som visse andre (meg) og kommer med personangrep så det holder. Akkurat det provoserer meg når han så tydelig klager på og holder narr av andre som gjør det.

Han har etter min mening en kvalmende ovenfra-og-ned holdning. Han er liksom best, vet mest og kan best. Sick!

Kanskje du burde kopiere inn hva jeg svarte på?

Og nei, jeg har ikke skrevet at noen er nazister.

Her er det DU skrev til meg:

''Jeg har mange ganger lurt på hvilken psykiatrisk diagnose som hadde passet på ham. Synd jeg ikke kan nok om psykiske lidelser og personlighetsforstyrrelser til å stille diagnosen...

NOE må jo feile ham!

– merkeligdetder''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

''Men hvis Speer var interessert i å diskutere hadde han forsøkt seg med argumenter. Sør svarer de som har argumenter skikkelig''

Men dette er din personlige mening og ikke noen fakta. Her tror jeg det er del som er uenige med deg. Ihvertfall i den siste tråden.

Jeg har ikke lest den siste tråden. Den er vel som alle de andre. Sør antyder at Speer generaliserer med to setninger, Speer kaller Sør pk, naiv og sosialist, og Sør begynner med jødesammenligninger. Gjenta 1000 ganger.

Det er vel ingen som leser disse trådene? Sånn bortsett fra Speer, Sør, dette nicket med mange nick, og Webbis - stakkars, men hun får betalt, så hun kan ha det så godt. Blir det for ille for henne får hun be om lønnsøkning. Det burde være en enkel sak hvis hun printer ut en av disse debattene og slenger bunken i bordet med sur mine og trusler om å si opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Absolutt enig. Sør kan være irriterende, kverulerende og ikke minst gjentagende, men jeg har til gode å lese et personangrep fra ham.

At han alltid må ha siste ord i enhver debatt, skal ikke tale mot ham. :)

Jeg skulle også gjerne sett eksempler på Sør som ufin. Men jeg tror han trives ganske godt med ordgytteri, og han begynner å få en viss erfaring med denne typen debatter. ;)

Det morsomme er at de som skriver like mange innlegg som ham kaller ham kverulant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...