Gå til innhold

Speer igjen


Sør

Anbefalte innlegg

Gjest harikkenickfortiden

Absolutt enig. Sør kan være irriterende, kverulerende og ikke minst gjentagende, men jeg har til gode å lese et personangrep fra ham.

At han alltid må ha siste ord i enhver debatt, skal ikke tale mot ham. :)

He he. At han kan skrive at folk ikke har noen argumenter, selv om de har skrevet argumenter i haugevis, og at han skriver at folk ikke har peiling, kun fordi de ikke mener det samme som ham, kan jo føles som personangrep. vet ikke hva en ellers skal kalle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    19

  • ShitDiddelyDo

    10

  • morsan

    5

  • Holmes

    4

Mest aktive i denne tråden

"Det ville jo vært fint hvis flere markerte en klar avstand fra den type innlegg."

Det er mange av oss som gjør, men personlig gidder jeg ikke gjenta meg selv 3475 ganger i hver tråd. Har jeg ytret meg, så får meningen stå der. Hvis noen argumenterer godt i mot den, svarer jeg. Hvis det bare kommer oppgulp, gir jeg meg (ofte). Da ser jeg heller på at tåneglene mine gror.

''Hvis noen argumenterer godt i mot den, svarer jeg. Hvis det bare kommer oppgulp, gir jeg meg (ofte). Da ser jeg heller på at tåneglene mine gror.''

Enig.

'En dåre kan spørre mer enn ti vise kan svare' osv ....-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg synes faktisk ikke det er OK at det står uimotsagte innlegg med trakassering av homofile, muslimer, rom-folk og diverse andre grupper som blir utsatt''

Jo mer du svarer på disse, jo mer av dem vil det ploppe opp.

I dag kunne jeg nesten ikke tro hva jeg leste. Jeg synes du har fine holdninger og jeg er enig med deg i mye, men du blir så ekstrem.

Jeg begynte å tenke på at det godt ikke alle politikere graver hodet i sanda på samme måte og jeg stemmer ikke frp, men AP

Over en halv million (!) "sgøynere" ble sendt til konsentrasjonsleire.

De ble eksperimentert på, for å bevise at "blodet deres var forskjellig fra tyskernes".

Det er ingen naturlov som sier at lignende saker aldri skjer igjen. For noen måneder siden utviste både Frankrike og Danmark rom-folk - klart ulovlig, men ingen gjorde noe som helst.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Over en halv million (!) "sgøynere" ble sendt til konsentrasjonsleire.

De ble eksperimentert på, for å bevise at "blodet deres var forskjellig fra tyskernes".

Det er ingen naturlov som sier at lignende saker aldri skjer igjen. For noen måneder siden utviste både Frankrike og Danmark rom-folk - klart ulovlig, men ingen gjorde noe som helst.

Med vennlig hilsen

Joda, det er forferdelig. Jeg er helt enig i det, men det hadde jo ingenting med saken og gjøre i forhold til det dere diskuterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke umiddelbart fristende å bruke tid på å rydde opp etter deg og speer. Dere velger begge hele tiden å krangle med hverandre.

Nei, for meg må du jo gjerne la slikt stå. Det sier jo langt mer om Speer enn om meg. :-)

Med vennlig hilsen, og god helg til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er forferdelig. Jeg er helt enig i det, men det hadde jo ingenting med saken og gjøre i forhold til det dere diskuterte.

Det er klart det har det.

Folk i Tyskland våknet ikke opp en morgen og sa: "Oi! La oss sende en halv million nederlendere... nei, nei, sigøynere, til konsentrasjonsleire."

Det ble bygget opp i årevis, hvor folk gradvis ble fortalt at de var "tyvpakk", at de var "onde", og alt det andre. Man demoniserer og umenneskeliggjør en gruppe, og det er fryktelig farlig.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle som har lest noe jeg tidligere har skrevet vet hvor jeg står, men jeg orker ikke diskutere med disse. Uansett gidder ikke de diskutere med meg heller - ikke med mindre jeg bytter nick til f.eks. Sor, og de et øyeblikk ikke skulle se skrivefeilen. ;)

Men jeg for min del synes det er glimrende at noen er utholdende nok til å gidde.

Takk!

Jeg synes det er for ille at slikt skal stå, bare de skriver mange nok innlegg med trakassering/hat/fordommer, osv.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Jeg synes faktisk ikke det er OK at det står uimotsagte innlegg med trakassering av homofile, muslimer, rom-folk og diverse andre grupper som blir utsatt.

:-)

Med vennlig hilsen

og mobbing og uthengig av Siv Jensen og hennes parti, og velgere, må du ikke glemme å nevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Det er klart det har det.

Folk i Tyskland våknet ikke opp en morgen og sa: "Oi! La oss sende en halv million nederlendere... nei, nei, sigøynere, til konsentrasjonsleire."

Det ble bygget opp i årevis, hvor folk gradvis ble fortalt at de var "tyvpakk", at de var "onde", og alt det andre. Man demoniserer og umenneskeliggjør en gruppe, og det er fryktelig farlig.

Med vennlig hilsen

''Man demoniserer og umenneskeliggjør en gruppe, og det er fryktelig farlig''

Som MP sier: Man må nesten forholde seg til fakta hvis et problem skal kunne løses. Det har ingenting med demonisering å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og mobbing og uthengig av Siv Jensen og hennes parti, og velgere, må du ikke glemme å nevne.

:humrer:

Siv Jensen er politiker. Hun står frem med de horrible meningene hennes, og akkurat som andre som gjør det, må hun tåle å bli kritisert for det.

Ingen "rom-folk" stod frem med horrible meninger i den tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

:humrer:

Siv Jensen er politiker. Hun står frem med de horrible meningene hennes, og akkurat som andre som gjør det, må hun tåle å bli kritisert for det.

Ingen "rom-folk" stod frem med horrible meninger i den tråden.

ok, så vi har ikke ytringsfrihet i Norge? Og mobbing er mobbing. Du trenger ikke kamuflere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

:humrer:

Siv Jensen er politiker. Hun står frem med de horrible meningene hennes, og akkurat som andre som gjør det, må hun tåle å bli kritisert for det.

Ingen "rom-folk" stod frem med horrible meninger i den tråden.

''Ingen "rom-folk" stod frem med horrible meninger i den tråden''

Nei, men man kan se deres holdninger hver eneste dag, eller kall det gjerne "kultur" om du vil. Når det er sagt, synes jeg det har blitt litt bedre den siste tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke umiddelbart fristende å bruke tid på å rydde opp etter deg og speer. Dere velger begge hele tiden å krangle med hverandre.

"It takes two to tango", og ingen får speer m fl så mye i gang som Sør.

Men det er likevel nokså spesielt at webmaster ser ut til å sette likhetstegn mellom to "yrkes-kverulanter" uten å se hen til _innholdet_ i det de gjentar til det kjedsommelige.

Ved å likestille de to sidene i denne og andre saker, virker det som om dere mener det er like ille å gjenta at man ikke skal diskriminere som å gjenta at romfolket er pakk og sør er et psykiatrisk tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, for meg må du jo gjerne la slikt stå. Det sier jo langt mer om Speer enn om meg. :-)

Med vennlig hilsen, og god helg til deg.

Så koselig at du faktisk startet denne tråden for min skyld da; Ha en fortreffelig helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du starter tråder for Sørs skyld. De trådene Sør ikke svarer i dør ut. Du er ikke interessert i å diskutere med mindre Sør svarer.

Søk på egne innlegg du har startet og se selv.

At Sør er en kverulant er udiskutabelt.

''Du starter tråder for Sørs skyld.''

Det var faktisk ikke jeg som startet denne romer-tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle også gjerne sett eksempler på Sør som ufin. Men jeg tror han trives ganske godt med ordgytteri, og han begynner å få en viss erfaring med denne typen debatter. ;)

Det morsomme er at de som skriver like mange innlegg som ham kaller ham kverulant.

''Det morsomme er at de som skriver like mange innlegg som ham kaller ham kverulant.''

Er det mange andre her som skriver 2-300 innlegg om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ingen "rom-folk" stod frem med horrible meninger i den tråden''

Nei, men man kan se deres holdninger hver eneste dag, eller kall det gjerne "kultur" om du vil. Når det er sagt, synes jeg det har blitt litt bedre den siste tiden.

Man ser nordmenn, osv osv begår uhyre handlinger hver eneste dag, uten at folk starter tråder med "Hva er det med alvdalinger?".

Ville du ansatt rom-folk i butikken din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det morsomme er at de som skriver like mange innlegg som ham kaller ham kverulant.''

Er det mange andre her som skriver 2-300 innlegg om dagen?

Deg?

Du svarer på ALT jeg skriver til deg.

Videre, jeg skriver KUN som "Sør".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, så vi har ikke ytringsfrihet i Norge? Og mobbing er mobbing. Du trenger ikke kamuflere det.

Vi har ytringsfrihet, men private har ikke trykkeplikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser nordmenn, osv osv begår uhyre handlinger hver eneste dag, uten at folk starter tråder med "Hva er det med alvdalinger?".

Ville du ansatt rom-folk i butikken din?

'Man ser nordmenn, osv osv begår uhyre handlinger hver eneste dag, uten at folk starter tråder med "Hva er det med alvdalinger?".''

Men vi så da vitterlig innlegg fra noen som brukte alvdalssaken som begrunnelse for hvorfor man aldri ville bodd på landet...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...